Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:16:35 GMT

جشن نیکوکاری هفته آینده در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۴۵۰۴

جشن نیکوکاری هفته آینده در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش مهر، حسین دشتی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: جشن نیکوکاری که همزمان با ماه رجب و ایام ولادت مولای متقیان امیرالمومنین (ع) و در آستانه عید نوروز برگزار می‌شود فرصتی استثنایی برای دستگیری از نیازمندان و فقراست تا آنها نیز در این روزهای جشن و شادی بتوانند در کنار خانواده‌های خود روزهای خوشی را سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این جشن علاوه بر پایگاه‌های شهری و روستایی، در میعادگاه‌های نماز جمعه نیز میزبان خیرین و متمولین جامعه خواهد بود تا در این ایام پایانی سال کمیته امداد را در تهیه پوشاک و اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمند و مددجویان یاری و مدد برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همه افراد جامعه با هر وسع و توان می‌توانند به پویش ایران مهربان بپیوندند تا با واریز مبلغی حمایت مادی و معنوی را از یتیمان انجام دهند.

دشتی افزود: همان طوری‌که مولایمان علی (ع) پشتیبان و حامی ایتام بوده، در این روزها که مزین به نام مبارک امام اول شیعیان مولود کعبه است، بهتر است همه افراد جامعه با احساس مسئولیت در این زمینه به ندای پویش ایران مهربان پاسخی مثبت داده و به هر قدری که در توان دارند، به کمک نیازمندان بشتابند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در اولین برنامه سال ۱۴۰۰ جشن رمضان را نیز در پیش داریم که قطعاً در این زمینه هماهنگی‌ها با صدا و سیما و رسانه‌ها انجام خواهد شد تا اهالی معنوی استان اردبیل در این برنامه نیز بتوانند یاریگر کمیته امداد باشند.

دشتی اضافه کرد: از جامعه هنری و ورزشکاران گرفته تا مسئولان، خیرین و گروه‌های مختلف جامعه با پیوستن به پویش ایران مهربان کمیته امداد را در ارائه خدمات بهتر کمک می‌کنند و ما نیز تمام مبالغ جمع‌آوری شده را در اولین فرصت تا ۲۰ اسفندماه برای تحویل به خانواده‌های نیازمند و تدارک عیدانه‌ای شایسته برای آنها، صرف خرید نیازمندی این خانواده‌ها خواهیم کرد.

صدا و سیما در تولید برنامه‌های ترویج فرهنگ انفاق پیش قدم است

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در حاشیه نشست صمیمی رئیس کمیته امداد با معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با ثبت نام در طرح اکرام به خیل گسترده پویش ایران مهربان پیوست.

علی ملااحمدی ضمن دعوت از همکاران صداوسیمای مرکز اردبیل برای پیوستن به این پویش، گفت: در تلاش هستیم با کمک به ایتام نقش بسزایی در آینده درخشان آنها، ایفا کنیم.

ملااحمدی با بیان اینکه صداوسیما همواره تولید و پخش برنامه‌های متنوع با موضوع ترویج فرهنگ احسان و انفاق را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است، بیان کرد: درصدد همکاری‌های هرچه بیشتر با کمیته امداد استان اردبیل هستیم تا بیش از پیش شاهد افزایش همبستگی اجتماعی در جامعه باشیم.

وی یادآور شد: در کنار ترویج فرهنگ نیکوکاری، تولید برنامه‌هایی از اشتغال، خودکفایی و کارآفرینی خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل را نیز در دستور کار قرار داده ایم.

کد خبر 5154046

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل حسین دشتی جشن نیکوکاری ویروس کرونا کرمانشاه زلزله آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر سی سخت شیراز اردبیل مشهد بارش برف عکس استانها شهرکرد پویش ایران مهربان استان اردبیل کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود

امیر رجبی امروز در دیدار با اعضای موسسه ادبی حکیم ملامحمد فضولی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: جای خالی موسسه‌ای فعال در حوزه زبان و ادبیات در استان احساس می‌شد و این جمع وزینی از شعرا و ادبا که برای شکل‌گیری موسسه فضولی گرد آمده امید برای پر شدن آن خلاء را در دل‌ها زنده می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل افزود: نامگذاری این موسسه ادبی به نام حکیم ملامحمد فضولی از محسنات این حرکت فرهنگی است و از ناحیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این کار استقبال می‌کنیم و اصرار داریم فضولی‌خوانی در استان اردبیل باید پا بگیرد.

به گفته او، سابقه و صبغه مکتبی ، مرثیه‌ای و آیینی ملامحمد فضولی در خیلی از جنبه‌ها با ما تجانس و تناسب دارد و امیدواریم با فعالیت این موسسه ادبی جلسات و محافل فضولی‌خوانی در این استان برگزار شود.

رجبی گفت: برای تصویب نهایی موسسه ادبی ملامحمد فضولی در این استان همکاری می‌کنیم و با توجه به موسسه بودن این تشکل ادبی و فرهنگی، امکان حمایت مالی از آن را خواهیم داشت تا با تلاش شما شعرا در قالب این موسسه، برنامه‌ها و آئین‌های ادبی و فرهنگی در خور توجهی در استان اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اجرای برخی کارها و برنامه‌های ادبی را به این موسسه واگذار خواهیم کرد و فرایند ثبت نهایی موسسه باید با سرعت پیگیری شود و امیدواریم چاپ مجموعه‌های شعر و کتاب‌های فاخر از موسسه فضولی را شاهد باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود