Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسکن ۸۰۷ خانواده تحت حمایت این نهاد در بخش مرکزی سی سخت و حومه جهت ارزیابی خسارت زلزله بررسی شد.

"قباد مبشری" در جمع خبرنگاران افزود: زمین لرزه ۵.۶ ریشتری ۲۹ بهمن ماه امسال در سی سخت مرکز شهرستان دنا و روستاهای اطراف، موجب به وجود آوردن خسارت زیادی به مسکن شهروندان سی سختی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: درپی وقوع این زمین لرزه شدید درشهر سی سخت و متعاقب تصمیمات ستاد مربوطه منازل بیش از ۸۰۰ خانواده تحت حمایت امداد در شهر سی سخت و روستاهای حومه از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۹۰۰ خانوار با جمعیت ۱۴۲۷ نفر از اهالی شهر سی سخت و حومه تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد ۸۰۷ خانوار بعد از وقوع زلزله توسط مددکاران وحوزه های مختلف ستادی مورد بازدید قرار گرفتند.  
مبشری تاکید کرد: در بررسی های به عمل آمده از منازل مددجویان،  ۲۹۵ مسکن مددجویی به میزان قابل توجهی خسارت دیدند به نحوی که  ۸۷ مسکن، غیرقابل سکونت، ۸۷ فقره نیازمند انجام تعمیرات کلی  و ۱۱۲ فقره نیز نیازمند انجام تعمیرات جزئی هستند.  
وی بیان کرد: ۸۷ خانوار مددجو نیازمند چادر بوده اند  که تاکنون تعداد  ۳۰ چادر برای آنان فراهم گردید و۵۰ خانواده نیز به تامین سرپناه امن در قالب اجاره و رهن نیاز دارند.  
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیازمندی خانواده های تحت حمایت به کالاهای اساسی یخچال به تعداد ۴۸ دستگاه، فرش ۷۰ تخته، اجاق گاز۴۰ دستگاه،۶۰۰ تخته پتو کاملا محرز و روشن است و همچنین نیاز به ۸۰۷ بسته معیشتی شامل مواد خوراکی خشک و همچنین غذای گرم محسوس بوده و نیز به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  ۸۰۷ بسته ماسک و مواد شوینده نیز نیاز است. 
مبشری اظهار کرد: در پی وقوع این زمین لرزه، ۶۰‌طرح اشتغال مددجویی نیز در این حادثه آسیب دیدند. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته امداد همواره یاریگر نیازمندان، است، گفت: کمیته امداد در هر صورت در کنار مددجویان است و در هر شرایطی که باشد ما سعی می کنیم که مشکلات مددجویان را کمتر کنیم. 
وی تاکید کرد: کمیته امداد وظیفه همیشگی خود را به عمل خواهد آورد در خصوص موضوع ساخت و تعمیرات مسکن و اکنون نیز در زمینه تأمین نیازهای ضروری خانواده های مددجو از جمله اسکان موقت و بسته های معیشتی کوتاهی نخواهیم کرد. 
به گزارش ایسنا، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن اظهار شکرگزاری به درگاه خداوند متعال از اینکه این زلزله هیچ گونه تلفات جانی نداشته بیان کرد: از مردم شریف و هم میهنان نوع دوست دعوت می کنیم تا کمک های بشردوستانه خود را به دفاتر امداد در سراسر استان جهت زلزله زدگان اهداء کنند. 
انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد خسارت کمیته امداد امام خمینی زلزله سی سخت زلزله زدگان مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری ۲۱ اجلاسیه در سطح استان هم‌زمان با این کنگره بزرگ اشاره داشت و گفت:هشت مورد از این اجلاسیه ها در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و مابقی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل، امروز_ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت که با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در این استان سال ۹۵ اولین کنگره شهدا برگزار و کارهای بسیار فاخر و ارزشمند و زیربنایی انجام شد.

وی افزود: از سال ۱۴۰۱ جهت برگزاری کنگره شهدای استان سازمان‌دهی صورت گرفت و چهار اجلاس در قالب ۳۲ کمیته برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه اجلاسیه شهدای ارتش قهرمان هفته گذشته در گچساران برگزار شد، گفت: سرجمع ۲۱ اجلاسیه برگزار می‌شود که هشت مورد از این اجلاسیه‌ها در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و مابقی در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سعی شده از همه ظرفیت‌های استان به ویژه حوزه هنری استفاده شود، تصریح کرد: در کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، در زمینه مردمی شدن، ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برگزار می‌شود.

خرم‌دل خاطرنشان کرد: بحث جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، دشمنی دشمنان و ظرفیت‌های کشور در مدارس و دانشگاه‌ها در سطح استان در حال انجام است.

وی به تألیف ۲۰۰ جلد کتاب از خاطرات و حماسه سازی شهدا در کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از کارهای فاخر ما تولید فیلم سینمایی مربوط به شهید طیب است که با مجموع عزیزان در بنیاد شهید، بنیاد روایت فتح و سپاه و بسیج مشغول برنامه‌ریزی هستیم و تلاش می‌کنیم که در جشنواره فجر امسال این فیلم آماده شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رزمایش بزرگ و فاخر فرهنگی در مرکز استان به مدت ۱۵ شب برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاریخ خلقت بشریت را به صورت هنرمندانه و عالمانه مطرح می‌کند که مجاهدت‌های رزمندگان استان هم به نمایش گذاشته خواهد شد.

خرم‌دل خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تمثال مبارک همه شهدا، به‌صورت هنرمندانه‌ای طراحی و خدمت خانواده شهدا تقدیم شود.

خرم‌دل با بیان اینکه کارهای فاخر فرهنگی زیادی را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان داشتیم، کار مهم خدمت‌رسانی به مردم هم در دست انجام است، خاطرنشان کرد: یکی از این خدمات اهدا دو هزار جهیزیه به نیت دو هزار شهید استان است.

کد خبر 750104

دیگر خبرها

  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد