Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان به بیش از ۱۷۰ نفر رسید.

دکتر «ابراهیم سلمانی» در این باره  اظهار کرد: در حال حاضر بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان به ۱۷۵ نفر رسیده است که ۵۶ نفر از آنها به دلیل وخامت وضعیت در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ی وی، تنها در شبانه روز گذشته ۳۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی طی شبانه روز گذشته ۸۲ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند، افزود: در همین مدت  متاسفانه دو بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، سلمانی در پایان عمده‌ترین مشکل این روزهای یزد را عادی انگاری این ویروس از سوی مردم خواند و تاکید کرد: اگر این وضعیت ادامه یابد، شاهد محدودیت‌های بیشتری آن هم در آستانه سال جدید خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری