Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قیمت سوخت واحدهای صنعتی، پالایشگاهی، فولادی، پتروشیمی و سیمانی را برای سال 1400 مشخص کردند.
به گزارش شانا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر دیروز (دوشنبه، چهارم اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، بند الحاقی 3 تبصره یک لایحه بودجه 1400 را به تصویب رساندند که براساس آن به‌منظور اجرای ماده (1) قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، نرخ سوخت واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمی، فولادی و دیگر واحدهای تولید فلزات و کانی‌های فلزی برابر 30 درصد و واحدهای سیمانی برابر 10 درصد و دیگر صنایع (به غیر از نیروگاه) برابر 10 درصد قیمت میانگین خوراک گاز تحویلی به شرکت‌های پتروشیمی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایندگان همچنین در بررسی یک پیشنهاد بنزینی در لایحه بودجه 1400، نحوه سهمیه‌بندی بنزین را تغییر ندادند و سیاست‌گذاری در این زمینه را به انجام کار کارشناسی بیشتر محول کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی بودجه، وزارتخانه‌های نفت، نیرو و صنعت، معدن و تجارت را مجاز به انتشار اوراق مالی اسلامی تا سقف 35 هزار میلیارد ریال برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعتی و نفت و گاز کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم