Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا ظهر امروز برگزار و تاریخ برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.

به گزارش ایمنا و نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه آنلاین شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا با حضور «کی سوک لی» رئیس، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس و دیگر اعضا ظهر امروز (دوشنبه - ۴ اسفندماه) برگزار و در نهایت تاریخ برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا که پیش از این قرار بود ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به میزبانی اردن برگزار شود، به تاریخ ۳۱ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۱۴۰۰ (۲۱ تا ۲۳ می ۲۰۲۱) موکول شد.

مسابقات قهرمانی آسیا در بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی مردان و زنان نیز که طبق تقویم اعلامی می‌بایست در تاریخ ۳۰ فروردین تا ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۳ آوریل) در لبنان برگزار می‌شد به تعویق افتاد و در ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد - تیر ۱۴۰۰) انجام می‌شود.

همچنین چهارمین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در قاره آسیا به میزبانی فلسطین در نوامبر (آبان - آذر ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

کد خبر 476919

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو المپیک کمیته ملی المپیک لیگ قهرمانان آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در میدان بسیج بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی