Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر کنفرانس ملی انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران گفت: هشتمین کنفرانس ملی انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه ۹۹ برای دومین بار به میزبانی دانشگاه بیرجند به صورت مجازی برگزار می‌شود.

آقا ابراهیمی، شب گذشته چهارم اسفند ضمن اشاره ارسال قریب به 100 مقاله در سطح بالا از دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر در کشور به دبیرخانه دائمی این کنفرانس اظهار کرد: برآنیم تا با بسترسازی مناسب در حوزه زیرساخت‌های اینترنتی، بتوانیم شرایط حضور عموم را در این رویداد علمی برای فرهنگ سازی در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، وی سیاست گذاری و مدیریت انرژی‌های تجدید پذیر و توسعه پایدار، تولید انرژی الکترونیکی بادی، پیش بینی سرعت باد و نقشه‌های باد، اثرات متقابل سیستم‌های قدرت و منابع تولید پراکنده، انرژی‌های خورشیدی، زیست توده و سوخت‌های بیولوژیکی، منابع تولید پراکنده در بازار برق، کنترل و حفاظت تولید پراکنده، انرژی‌های اقیانوسی و جزر ومد و امواج و روش‌های ذخیره سازی انرژی را از جمله محورهای هشتمین کنفرانس ملی انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران عنوان کرد.

آقا ابراهیمی، گرمایش زمین، به هم خوردن الگوی بارش، ذوب شدن یخ‌های قطب و سیبری، بالا آمدن سطح آب‌های جهانی و افزایش آفات نباتی را نتیجه تجمع گازهای گلخانه‌ای و آثار سوء آن بر زمین اعلام کرد.

وی افزود: اکنون که سوخت‌های فسیلی رو به اتمام هستند، بشر باید بهروری خود را با مصرف سوخت کم و تولید انرژی بیشتر افزایش دهد، که این امر با استفاده از انرژهای تجدید پذیر همچون باد و خورشید و جزر و مد اقیانوسی که بی نهایت و با هزینه ارزان در دسترس بشر است امکان پذیر است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی انرژی تجدید پذیر کنفرانس ملی انرژی های تجدیدپذیر تولید پراکنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز دوشنبه الی چهارشنبه هفته آینده در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی: به‌زودی به ایران سفر می‌کنم

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده