Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@23:07:17 GMT

مخالفت بازیکنان استقلال با بازگشت یک مربی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۵۶۰۳

یکی از خبرگزاری ها ادعا کرد بازیکنان استقلال مخالف بازگشت یکی از مربیان سابق، به این تیم هستند

چند بازیکن تیم استقلال به شدت با بازگشت یکی از مربیان سابق به این باشگاه مخالف هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از برنا، بازیکنان استقلال در دورهمی‌های خود معتقدند بازگشت یکی از مربیان قبلی استقلال اصلا به صلاح این تیم نیست و بهتر است محمود فکری به کار خود ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در محافل رسانه‌ای صحبت از چند مربی برای استقلال و جانشینی فکری مطرح شده بود که البته سخنگوی باشگاه قویا همه چیز را تکذیب کرد اما به هر حال یک‌ سری اخبار به گوش بازیکنان استقلال هم می‌رسد و آنها بعضاً با یک‌سری از مربیان مشکلاتی دارند که ترجیح می‌دهند آنها را دوباره روی نیمکت تیم‌ شان نبینند.

در شرایط فعلی قرار شده فکری به کار خود ادامه بدهد اما باید دید آیا این بازیکنانی که با یکسری از مربیان مخالفند برای او بازی می‌کنند و حداقل به خاطر هواداران هم که شده تمام تلاش خود را برای سربلندی تیمی که با آن قرارداد دارند به کار می‌بندند یا نه؟

اخبار داغ 

حضور عجیب و غیر قانونی تماشاگران در لیگ برتر فوتسال / سند نمره بالای طارمی و نمره متوسط عابدزاده در دیدار ماریتیمو - پورتو پیمان قاسم‌خانی با میترا ابراهیمی ازدواج کرد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت بوفون: ارزش ترکیب اینتر حداقل برابر با ما است؛ هر هفته میزان پرش خودم را اندازه می گیرم یولیان ناگلزمن گزینه اصلی تاتنهام در صورت قطع همکاری با ژوزه مورینیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

حکم صادره توسط کمیته انضباطی موجب شد استقلال دروازه‌بان ثابت خودش را از دست بدهد و در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم از وجود حسینی محروم شود. حالا چاره دیگری وجود ندارد جز اینکه جواد نکونام به محمدرضا خالد آبادی میدان بدهد. سنگربان ۲۳ ساله‌ای که قبلا عضو تیم‌های پایه‌ای پرسپولیس بود و تابستان پارسال در یک کشمکش پر سر و صدا به استقلال پیوست تا به عنوان دروازه‌بان ذخیره آبی‌پوشان پایتخت پشت سر حسینی قرار بگیرد. دروازه‌بانی که سابقه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را دارد و فصل قبل پیراهن هوادار را بر تن می‌کرد، اما در این فصل تاکنون مجال حضور در میدان را پیدا نکرده و حالا اولین مسابقه‌اش یکی از حساس‌ترین دیدار‌های آبی پوشان در کورس قهرمانی تلقی می‌شود و همین مسئله مسئولیتش را به مراتب سنگین‌تر می‌کند. البته خالد آبادی قطعاً می‌داند اگر مقابل تراکتور بدرخشد، شرایطش در استقلال به مراتب بهتر می‌شود و نکونام به او بیش از هر زمان دیگری اعتماد خواهد کرد. در نگاه خوشبینانه می‌توان گفت اگر محمدرضا چهارشنبه هفته آینده برابر تراکتور نمایش مطلوبی ارائه کند و دروازه خود را بسته نگه دارد، شاید تا قبل از پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم باز هم فرصت حضور در میدان به او داده شود. البته تاکید می‌کنیم شاید!

نمایش رویایی مقابل اردن

محمدرضا خالد آبادی فصل قبل در ۶ مسابقه هوادار کلین شیت کرد و همین مسئله موجب شد تا در لیست جواد نکونام برای استقلال قرار بگیرد. او در بازی‌های آسیایی هانگژو هم عضو کاروان تیم ملی امید کشورمان بود که البته موفقیتی کسب نکرد، ولی خرداد ماه پارسال هنگامی که در معیت تیم امید برای پیکار‌های غرب آسیا به عراق رفته بود، خاطره تلخی را برای اردنی‌ها به یادگار گذاشت. تیم امید ایران با هدایت رضا عنایتی به مرحله نیمه نهایی آن مسابقات رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضیافت پنالتی‌ها، خالدآبادی دو ضربه را مهار کرد تا نقش بسیار مهمی در فینالیست شدن ایران ایفا کند. مسابقاتی که در نهایت با قهرمانی عراق و نایب قهرمانی ملی‌پوشان کشورمان تمام شد. در مورد خالد آبادی باید به این نکته هم اشاره کنیم که او همراه با هوادار به لیگ برتر صعود کرد و رضا عنایتی علاوه بر تیم ملی امید، در تیم هوادار هم مربی این سنگربان جوان بوده است.

نقش مربی پرسپولیسی

یکی از مربیانی که در پیشرفت خالدآبادی تاثیر مهمی داشته، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس است. داوود فنایی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی که فصل قبل مربی دروازه‌بانان هوادار بود، به خالدآبادی اعتقاد فراوانی داشت و معتقد بود این سنگربان استعداد خوبی دارد به همین خاطر روی او متمرکز شد و به ساکت الهامی سرمربی وقت هوادار هم توصیه کرد این جوان را مد نظر قرار بدهد. زحمات خالد آبادی، تمرینات ویژه فنایی، و البته اعتماد ساکت الهامی موجب شد تا این دروازه‌بان فصل قبل روز‌های خوبی را در لیگ برتر سپری کند و حالا باید ببینیم با پیراهن استقلال هم شرایط مطلوبی برایش فراهم خواهد شد یا اینکه...

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند