Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:58:25 GMT

دنیا صدام را در ظلم و جنایاتش حمایت می‌کرد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۵۸۱۹

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز(سه‌شنبه) در همایش بین المللی مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و شهدای مقاومت  اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود امنیت و آرامش را به ما عطا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری دفاع مقدس را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: جهان باید بداند مردم ایران تحت چه ظلم و جنایتی قرار گرفت و مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت سکوت کرده و جنایتکار را کمک کردند تا بیش از توانی که داشت جنایت کند.

وی دفاع از خود دربرابر بیگانگان را مورد تاکید قرار کریم دانست و گفت: دفاع مقدس نامی درخور برای جنگ ۸ ساله است، جنگی که به ناحق بر ملتی که تازه انقلاب کرده بود تحمیل شد، ملتی که مشغول سروسامان دادن به امور خود بود و هیچگونه ادعای ارضی و مرزی به کشور عراق و همسایگان خود نداشت و ندارد و در طرف دیگر صدام و حزب بعثی قرار داشت که با احساس اینکه ایران توان نظامی ندارد یک پیمان بین‌المللی را پاره و در ۲۶ شهریور ۵۹ در یک یاداشت به سفارت ما خروج خود را از معاهده اعلام کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: صدام با تجهیز ارتش خود احساس برتری کرده بود و فکر می‌کرد که می‌تواند در چند روز بخشی از سرزمین ما را اشغال می کند اما وقتی دید توان آن را ندارد دست به انواع جنایات زد.

ادامه دارد ...

کد خبر 5154175 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محمد باقری دوران دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی صحن مجلس آژانس بین المللی انرژی اتمی حجت الاسلام حسن روحانی ایالات متحده امریکا لایحه بودجه ۱۴۰۰ محمد باقر قالیباف برجام لایحه بودجه هیئت دولت انتخابات 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها محمود واعظی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد

دریافت 7 MB کد خبر 6096274

دیگر خبرها

  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • فیلم/ اشاره رهبر انقلاب به اعترضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا