Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@08:20:23 GMT

تشدید طرح نظارت بر بازار شب عید در زرند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۵۸۶۲

تشدید طرح نظارت بر بازار شب عید در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، در پی دستور ویژه بلوچ‌زاده، مسئولان در امر نظارت بر بازار و صنوف به‌صورت سرزده از 40 فروشگاه واقع در بازار، پاساژها و مغازه‌های سطح شهر بازدید و طی آن برخوردهای قانونی در محل صورت گرفت.

در این بازدیدها تعداد 15 مغازه به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم ارائه فاکتور فروش، عدم قیمت‌گذاری روی اجناس  متخلف شناخته و برای آنها پرونده‌های قضایی تشکیل شد، همچنین دو واحد فروشگاه لوازم خانگی که جواز کسب آنها به‌صورت غیرقانونی در اختیار اتباع بیگانه گذاشته شده بود  بنا به دستور قاضی جعفری پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید یکی از مغازه‌های سطح شهر که گزارش اقدام آن واحد در ارتباط با توزیع و سرو  غیرقانونی قلیان به‌صورت تلفنی به اطلاع دادستان رسیده بود نیز مورد بازرسی قرار گرفت و در این رابطه نیز ضمن جلوگیری از ادامه فعالیت این واحد متخلف، پرونده قضایی تشکیل شد.

حجت‌الاسلام بلوچ‌زاده رئیس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند با هشدار به عوامل برهم زننده انضباط بازار از جمله محتکران، گرانفروشان و کم‌فروشان و ...  گفت: نظارت دادستانی بر موارد مربوط به اصناف و بازاریان مقطعی نیست و قطعا  با شدت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی با ابراز نگرانی از  ضعف در سیستم‌های نظارتی بر صنوف و بازار افزود: دیگر به بازرسان و متولیان امر نظارت بر بازار و فعالیت صنوف چه در امر قیمت‌ها و چه در موضوع احتکار و چه در بحث مهم بهداشت هشدار نخواهیم داد و از این پس با عواملی که ترک فعل می‌کنند به شدیدترین وجه ممکن برخورد خواهیم کرد و هیچ بهانه‌ای هم پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/80022/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: بازار زرند قیمت گذاری پرونده قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اهمیت حفاظت از محیط زیست گفت: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان برای صیانت و پاسداری از محیط زیست و تنوع زیستی استان به صورت شبانه روزی بویژه در روزهای تعطیل در مناطق تحت مدیریت حضور دارند و از محیط زیست استان قاطعانه در مقابل تخریب گران و متخلفان پاسداری می کنند.

سعید شهند، با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست تعطیل بردار نیست، افزود: یکی از مهمترین شاخصه های حفاظت از محیط زیست تداوم ، یکپارچگی و همیشگی بودن آن است و از این رو محیط بانان و مأموران محیط زیست استان در بیش از ۷۶۰ هزار هکتار از مناطق تحت مدیریت محیط زیست و ۲۰ پاسگاه محیط بانی به صورت شبانه روزی حضور دارند و با انجام مستمر گشت و کنترل و استفاده و بهره گیری از روشهای نوین پایش تصویری کار مهم حفاظت از محیط زیست را بدون وقفه انجام می دهند.

شهند اضافه کرد: جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی مناطق تحت مدیریت، جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز، پایش نحوه و چگونگی فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در چهارچوب ضوابط محیط زیستی و درنهایت ارائه آموزشهای محیط زیستی به گردشگران و طبیعت گران در دل طبیعت از جمله فعالیتهای شاخص مستمر، متداوم و شبانه روزی سازمان حفاظت محیط زیست به شمار می رود.

 

 

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن