Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیویی کوتاه از برنامه ای که هنوز مجوز پخش نگرفته است

اختصاصی طرفداری / در جریان گفتگوی امیرعلی نبویان با علی کریمی که فعلا مجوز پخش ندارد، پخش تصاویری از انصاریان چنان بغض کریمی را به همراه داشت که تهیه کننده برنامه از انتشار بخش مربوط به میناوند منصرف شد... این بخش کوتاه را به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

حضور عجیب و غیر قانونی تماشاگران در لیگ برتر فوتسال / سند نمره بالای طارمی و نمره متوسط عابدزاده در دیدار ماریتیمو - پورتو پیمان قاسم‌خانی با میترا ابراهیمی ازدواج کرد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت بوفون: ارزش ترکیب اینتر حداقل برابر با ما است؛ هر هفته میزان پرش خودم را اندازه می گیرم یولیان ناگلزمن گزینه اصلی تاتنهام در صورت قطع همکاری با ژوزه مورینیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف یوسفی اظهار کرد: در راستای انتقال واحدهای تولیدی (صنعتی، معدنی، خدماتی) و کارگاه‌های آلاینده به خارج از مناطق مسکونی و محدوده سکونتگاه‌ها، دومین نشست کارگروه تبصره ماده ۱۴ قانون هوای پاک استان مرکزی برگزار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه یکی از منابع آلایندگی هوای اراک، ذوب ضایعات فلزی در کوره‌های سنتی است که در این راستا مقرر شد برای ۱۰۰ واحد صنفی ذوب ضایعات دارای پروانه در شهرک صنعتی خیرآباد با مساعدت شرکت شهرک‌ها زمین اختصاص یابد همچنین با انجام اقدام مشترک با صنف ضایعات فلزی واحدهای متخلف شناسایی و اقدامات قانونی در این خصوص لحاظ شود.

وی بیان کرد: در این راستا مقرر شد برنامه چهارگانه پالایشگاه نفت شازند به منظور کاهش آلایندگی گرد و غبار و so2 تا پایان سال اجرایی و در خصوص اتصال ایستگاه سنجش آلایندگی پالایشگاه شازند به شبکه پایش آنلاین تسریع شود.

یوسفی افزود: شرکت پتروشیمی شازند نیز در راستای برنامه زمانبندی کاهش آلایندگی ملزم شد برنامه کامل حذف فلزها را تا پایان سال به صورت کامل تکمیل و نسبت به خرید و نصب یک دستگاه سنجش آلودگی هوا با جانمایی محیط زیست در از محل اجرای مسوولیت‌های اجتماعی حداکثر تا ۲ ماه آینده اقدام شود.

کد خبر 6099534

دیگر خبرها

  • افشاگری‌ها علیه قالیباف؛ از اهداف کوتاه مدت تا برنامه ریزی بلندمدت
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • افشاگری ها علیه قالیباف؛ از اهداف کوتاه مدت تا برنامه ریزی بلندمدت /کدام طیف او را زیر ضرب برده است؟
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...