Web Analytics Made Easy - Statcounter

2 سارق جوان که در صحنه سرقت با دزدان دیگر آشنا شده بودند یک باند حرفه ای را در تهران تشکیل دادند.

به گزارش رکنا، با توجه به افزایش سرقت خودرو در پایتخت به تمامی پایگاه‌های پلیس آگاهی در پایتخت اعلام شد که تیم‌های ویژه‌ای را برای شناسایی و دستگیری این سارقان تشکیل دهند. بدین ترتیب با تلاش شبانه روزی سرانجام کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی موفق شدند اعضای این باند 12 نفره را در اطراف تهران شناسایی و همزمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انهدام باند دزدان خودروها در غرب تهران

سرهنگ علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت: اعضای این باند، اغلب خودروهای ایرانی را که سیستم دزدگیر و ایمنی بالایی نداشتند، به سرقت برده یا خودرو را اوراق می‌کردند، یا پس از سرقت لوازم داخل خودرو، آنها را کنار خیابان رها می‌کردند. اعضای این باند بالای 50 فقره سرقت در کل سطح تهران داشتند و تعداد زیادی از اعضای این باند افرادی سابقه‌دار هستند.

اعتیاد بخاطر مرگ همسر

با اعضای این باند چطوری آشنا شدی؟

چند ماه قبل من و همدستم به سراغ یک خودرو رفتیم که قفل فرمان و دزدگیر نداشت؛ در همین موقع متوجه شدیم دو نفر دیگر هم قصد سرقت همان خودرو را دارند همین موضوع باعث آشنایی و دوستی بین ما شد و از همان شب من و دوستم هم به باند 10 نفره آنها اضافه شدیم.

شیوه سرقت‌هایتان چه بود؟

با سوئیچ در ماشین را باز می‌کردیم و لوازم داخل خودرو را به سرقت می‌بردیم. البته از زمانی که با اعضای این باند آشنا شدیم، خودرو هم سرقت می‌کردیم.

سوئیچ را از کجا می‌آوردید؟

یک سوئیچ پراید مدل پایین داشتم که با آن در هر خودروی پراید مدل پایینی را باز می‌کردیم. اوایل خودروها را سرقت می‌کردیم و چند محله آن طرف‌تر وسایل داخلش را سرقت و رهایش می‌کردیم. اما بعد از آشنایی با این باند جدید، خودروهای سرقتی را دیگر رها نمی‌کردیم و آنها را به یکی از اعضای باند می‌دادیم و او خودرو را اوراق می‌کرد.

هر ماشین را چقدر می‌فروختید؟

پراید مدل 80 را 3 میلیون تومان می‌فروختیم. لوازم داخل خودرو را هم خیلی ارزان می‌فروختیم، فقط در حد اینکه خرج موادمان دربیاید. مثلاً یک ضبط 2 میلیون تومانی را 300 هزار تومان می‌فروختیم .

چرا سارق شدی؟

سرقت را از زندان یاد گرفتم به خاطر دعوا افتادم زندان و آنجا آموزش‌های لازم را دیدم. از زندان که بیرون آمدم، کسی به یک سابقه‌دار کار نمی‌داد و از طرفی هم به خاطر داغ از دست دادن همسرم معتاد شدم. یکی دیگر از عوامل بدبختی‌هایم مواد بود.

روزی چند سرقت انجام می‌دادی؟

معمولاً روزی سه تا سرقت می‌کردیم. البته یک روزهایی هم هیچی.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق سرقت اعتیاد سرقت زندان اخبار حوادث خودرو سرقت دستگیری سرقت خودرو باند سرقت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا کودک آزاری فیلم قتل عکس بازیگر سینما و تلویزیون قیمت بورس آزار شیطانی تجاوز جنسی اعضای این باند پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت خواهر و برادری در تهران
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • دیدار اعضای گروه دوستی پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان