Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ولزی یوونتوس می گوید پیروزی مقابل کروتونه خوشحالی را به اردوی تیمش بازگرداند. 

آرون رمزی، هافبک ولزی یوونتوس پس از برتری 3 بر 0 تیمش مقابل کروتونه از هفته 23 سری آ، در گفت و گویی شرکت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، رمزی پس از بازی اظهار داشت: 

این بازی واقعا مهم بود و ما به 3 امتیاز نیاز داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم بود که یک نمایش هجومی داشته باشیم و موقعیت های زیادی بسازیم و بدون این که گل بخوریم، پیروز شویم. مهم بود که به مسیر پیروزی بازگردیم. ما از شکست در لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراحت بودیم و این پیروزی باعث شد خوشحالی به اردوی تیم بازگردد. از طرفی دیگر با توجه به نتایج دیگر تیم ها، کسب پیروزی در این بازی از اهمیت بالایی برخوردار بود. 

رمزی که در مقابل کروتونه بیشتر متمایل به مرکز زمین بازی می کرد، عنوان کرد از پست خود راضی است و اینگونه فضای بیشتری در اختیار دارد. او گفت: 

من مقابل کروتونه بیشتر متمایل به مرکز زمین بازی کردم و ما سعی می کردیم که پاس های کوتاه را در اولویت قرار دهیم. فکر می کنم این بهترین پست برای من باشد چرا که در این صورت فضای بیشتری در اختیار دارم و می توانم عملکرد بهتری داشته باشم. 

همچنین بخوانید:

یوونتوس 3-0 کروتونه؛ CR7 ایرلاینز تقدیم می کند! 

 

اخبار داغ 

حضور عجیب و غیر قانونی تماشاگران در لیگ برتر فوتسال / سند نمره بالای طارمی و نمره متوسط عابدزاده در دیدار ماریتیمو - پورتو پیمان قاسم‌خانی با میترا ابراهیمی ازدواج کرد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت بوفون: ارزش ترکیب اینتر حداقل برابر با ما است؛ هر هفته میزان پرش خودم را اندازه می گیرم یولیان ناگلزمن گزینه اصلی تاتنهام در صورت قطع همکاری با ژوزه مورینیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل کروتونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!