Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کرمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک روز مهندس به مهندسان شهرستان دزفول به ویژه مهندسان فعال در عرصه‌های کشاورزی و منابع طبیعی افزود: امسال با توجه به نامگذاری سال به نام جهش تولید، یکی از طرح‌های اعتلای بسیج طرح جهش تولید در عرصه‌های کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بود که در سطح ۳۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به ا جرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: این طرح شامل محصولات تابستانی مانند برنج، ذرت دانه‌ای و علوفه‌ای و محصولات پاییزه گندم، جو و کلزا است که توسط ۱۴۱ مربی از دانش آموختگان بخش کشاورزی شهرستان دزفول در حال اجرا است و تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.
مدیر کانون بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی دزفول پیش بینی کرد میزان تولید محصولات با علمی کردن کشاورزی در عرصه‌های تولید، ۲۰ درصد افزایش یابد.
وی از همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، سازمان مهندسان بسیج کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان و مدیریت جهاد کشاورزی برای اجرای این طرح قدردانی کرد.

 افزون بر ۹۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در شهرستان دزفول وجود دارد.

برچسب‌ها کشاورزی مهندسی دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی مهندسی دزفول کشاورزی مهندسی دزفول خوزستان اخبار کنکور کشاورزی و منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر

سرهنگ "حامد شادبهر" با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، گفت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است، افزود: متهم ۵۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ شادبهر در پایان خاطرنشان کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر