Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در جلسه کارگروه های اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی با انتقاد از تعلل و کم کاری برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانکی در حمایت از تولید و اشتغال، اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران دغدغه جدی برای توسعه استان ندارند.

وی تصریح کرد: فرصت سوزی برای توسعه و فراری دادن سرمایه ها از طریق بروکراسی اداری ظلم بزرگ و نابخشودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: فرصت سوزی برای توسعه و فراری دادن سرمایه‌ها از طریق بروکراسی اداری ظلم بزرگ و نابخشودنی است.

شهریاری با اشاره به تصویب پروژه‌های جهش تولید به میزان ۵۵۰ میلیارد تومان، تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علیرغم وعده هایی که داده در تخصیص سهم استان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی کوتاهی می کند.

وی افزود: سهم واقعی استان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان است که متاسفانه به درستی تخصیص نیافته است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شاخص های مثبت اقتصادی استان از جمله رشد سرمایه گذاری، صادرات و محیط کسب و کار، گفت: ظرفیت‌های استان بسیار بیشتر از شاخص‌های مثبت فعلی است و باید مدیران بیش از این تلاش کنند تا شاخص ها ارتقا یابد.

شهریاری با اشاره به رشد ۳۵ درصدی وصول مالیات بویژه مالیات مشکوک الوصول در سال جاری گفت: رشد وصول مالیاتی در استان به معنای افزایش اخذ مالیات از صنوف و مشاغل نیست بلکه با تدابیر اجرایی پرونده های بزرگ، تراکنش های غیر معمول و فرارهای های بزرگ مالیاتی شناسایی شدند.

وی با تاکید بر اینکه درآمدهای حاصل از وصول مالیات در خود استان هزینه می شود افزود: ۹۰ درصد مشاغل استان به نوعی از پرداخت مالیات معاف هستند و این امر بیانگر نگاه جدی دولت در حمایت از اشتغال است.

در این جلسه علاوه بر ارائه گزارش عملکرد سالهای ۹۸ و ۹۹ در راستای توسعه مشارکت های عمومی، خصوصی با استفاده از ظرفیت تبصره ۱۹ قانون بودجه ۹۹ ، تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و مشارکت های عمومی و خصوصی، ۳۵ پروژه اقتصاد مقاومتی سال ۹۹ با ۱۲۰۰ میلیارد توم ان به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی اشتغال توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن کامل پیام خسرو شهبازی به شرح زیر می‌باشد:
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.
بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش‌ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند. بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت تمامی فرهیختگان و معلمان دلسوز استان بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند