Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@18:05:35 GMT

پیگیری طرح جدایی ری از تهران دوباره کلید خورد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۶۷۱۰

پیگیری طرح جدایی ری از تهران دوباره کلید خورد

به گزارش «تابناک» به نقل از همشهری آنلاین، سی‌وششمین جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی استان تهران در خصوص مشکلاتی که تهران به ری تحمیل کرده و در رابطه با حقوق قانونی این شهرستان مبنی بر داشتن شورای شهر مستقل برگزار شد.

سی‌وششمین جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی استان تهران، عصر روز دوشنبه ۴ اسفند ماه به ریاست الهام فخاری و با حضور حسن خلیل‌آبادی، نماینده مردم شهرری در شورای استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن خلیل‌آبادی، رییس شورای اسلامی شهرستان ری در این ‌باره گفت: در این جلسه در خصوص مشکلاتی که تهران به ری تحمیل کرده و در رابطه با حقوق قانونی این شهرستان مبنی بر داشتن شورای شهر مستقل به بحث و گفت‌وگو پرداختیم.

وی افزود: همچون جلسات گذشته دلایل جدایی ری از تهران را مطرح کردیم تا گروه مطالعاتی پس از تحقیقات جامع آن را به مسئولان مربوطه ارائه کنند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، در این جلسه با موافقت حداکثری اعضای هیات رئیسه مقرر شد طرح جدایی ری از تهران در شورای عالی استان‌ها پیگیری شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله پروتکل الحاقی انیس نقاش تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه شورای شهر تهران شهر ری جدایی سی سخت زلزله پروتکل الحاقی انیس نقاش تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: با وجود اینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، اما مشهود است چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را دادند.

وی افزود: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورای اسلامی شهر آن را صریح مطرح می‌کنند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

زینلیان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا، به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چند ساله همچون مسئله آب کمک کنیم.

کد خبر 748658

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد