Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@19:29:56 GMT

کشف 400 راس دام قاچاق در مرز حصارچه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۷۱۲۶

کشف 400 راس دام قاچاق در مرز حصارچه

جانشین فرمانده مرزبانی استان خراسان شمالی از مهار 400 راس دام در مرز حصارچه خبر داد.

سرهنگ "سهراب زارعی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: مرزداران گروهان مرزی حصارچه حین گشت زنی و کنترل در راستای مراقبت از نوار مرزی، متوجه گله احشام قاچاق در نزدیکی مرز شدند که بلافاصله برای مهار آنها اقدام کردند.

وی با اشاره به کشف 400 رأس دام قاچاق، افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند احشام قاچاق را بدون مجوز قانونی از مرز خارج کنند در عملیات مرزبانان از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و یک قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده مرزبانی استان خراسان شمالی ارزش ریالی احشام کشف شده را 12 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مرزداران، کارشناسان و رابطان اجتماعی به صورت مداوم با تشکیل کلاس های آگاه سازی، از حضور در نقطه صفر مرزی و تعلیف احشام در مرز و عواقب جبران ناپذیر خروج مرزی مرزنشینان را توجیه و قوانین و مقررات مرزی را برای آنان تشریح می کنند.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهمن گرجیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند. گرجیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق ۳ رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دیگر خبرها

  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد