Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: کارگران، رانندگان تاکسی و اتوبوس، راهبران و مأموران مترو، کارکنان فروشگاه‌ها و بهشت زهرا و تمام کسانی که به عنوان کارمندان شهرداری در صف اول مقابله با کرونا هستند جزو اولویت‌های اول دریافت واکسن قرار بگیرند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت نظری در جریان جلسه شورای شهر تهران  طی تذکری درمورد اختصاص سهمیه واکسن کرونا اظهار کرد: همه در جریان نامه‌ای که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و در آن درخواست قرار گرفتن هنرمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا مطرح شده بود، قرار دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه‌ای که واکنش‌های زیادی را در پی داشت و خوشبختانه با موضع‌گیری به موقع هنرمندان مردمی نیز همراه و مشخص شد آنچه گفته شده دستکم مطالبه‌ای جدی از سوی اکثریت هنرمندان کشور نبوده است.

وی تصریح کرد: علی‌ایحال تذکر اینجانب خطاب به شهرداری تهران و ستاد ملی مقابله با کرونا و ‌وزارت بهداشت است. لازم است این ستاد اولویت‌هایش برای واکسن کرونا را به طور شفاف و با اعلام ظرفیت و اسامی دریافت کنندگان واکسن اعلام کند و شهرداری تهران هم باید ترتیبی اتخاذ کند تا کارگران شهرداری، رانندگان تاکسی، اتوبوس، راهبران قطارهای مترو، کارمندان و ماموران ایستگاه‌های مترو، پاکبانان، کارمندان میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های بزرگ، آتش‌نشانان، کارمندان بهشت زهرا و تمام کسانی که به عنوان کارمندان شهرداری در صف اول مقابله با کرونا هستند جزو اولویت‌های اول دریافت واکسن قرار بگیرند، چرا که این عزیزان در تمام روزهایی که گروه های مختلف شهروندان با محدودیت یا کاهش ساعات کاری همراه بودند، با حداکثر توان درحال ارائه خدمات به شهروندان بودند و متاسفانه تعدادی از آنان نیز به کرونا مبتلا شده وحتی مواردی نیز جان خود را از دست داده‌اند.

نظری در پایان گفت: لازم است شهرداری تهران با استفاده از هر ابزاری که در اختیار دارد رایزنی و پیگیری‌های خود را آغاز کند و از طرف دیگر نیز ستاد ملی مقابله با کرونا نیز به جای اختصاص واکسن به مسئولان و ... آن را در مرحله اول به شهروندانی اختصاص دهد که به خدمت‌رسانی به شهروندان دیگر مشغولند  و در معرض آسیب کرونا قرار دارند.

آمار کرونا در ایران| فوت 89 نفر در 24 ساعت گذشتهپاسخ جهانپور به درخواست یک نماینده برای استفاده از داروی «آیورمکتین» در درمان کرونا

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران ویروس کرونا مقابله با کرونا شهرداری تهران دریافت واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند

رئیس اتاق اصناف تهران از اجباری بودن دریافت کد یکتا واحدهای صنفی خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران گفت: یکی از سیاست های دولت، خدمات الکترونیک است. یعنی یک سری خدمات نهادهای دولتی باید در بستر الکترونیکی انجام شود.

وی افزود: یک سری مجوزها از سوی درگاه مجوزها اعطا شده و در ادامه نیز بحث الکترونیکی شدن روی داد که در دستور کار دولت است.

رئیس اتاق اصناف تهران بیان کرد: الکترونیکی کردن مجوزها نیازمند آن است که تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلاتی که دولت ارایه می دهد باید کد یکتا را داشته باشند.

وی گفت: کد یکتا متصل به حساب بانکی افرادی می شود که فعالیت اقتصادی دارند. پیشتر افراد باید جسم مجوز را با خود می بردند و یا استعلامی از نهادهای زیربط انجام می شد تا اعتبار پروانه کسب بررسی می شد. با الکترونیکی شدن و ایجاد کد یکتا نیازی نیست که اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای پروانه کسب هستند مجوز را با خود ببرند.

وی یادآورشد: مهمترین موضوعی که اتاق اصناف و اتحادیه ها دنبال می کنند آن است که همه فعالان اقتصادی باید پروانه کسب داشته باشند. سپس آنکه این مجوزها مورد تایید درگاه ملی مجوزها باشد.

رستگار اظهارکرد: با کد یکتایی که افراد دریافت می کنند هم افرادی که مجوز دارند و یا مجوز قدیمی دارند و نیازمند به روز شدن هستند، عملیات به روز رسانی خود را انجام می دهند.

وی گفت: تهران دارای 135 اتحادیه و نزدیک به 500 هزار واحد صنفی دارای پروانه هستند و همه آنها باید کد یکتا را دریافت کنند. افرادی که پروانه کسب ندارند حتما باید با این کد یکتا مجوز کسب و کار را دریافت کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران یادآورشد: یکی از موضوعات مهم این است که همه مردم تا پایان این ماه باید برای دریافت کد یکتا به آدرس الکترونیکی اقدام کنند. غیر از آن افراد صنفی می توانند به اتحادیه مرتبط مراجعه کنند و اتحادیه ها نیز این کد را ارایه می کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند