Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@10:21:13 GMT

احداث تقاطع غیرهمسطح در زرین شهر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۷۶۲۵

احداث تقاطع غیرهمسطح در زرین شهر

معاون عمران شهری شهردار زرین شهر گفت: اتصال خیابان فردوسی به خیابان کاشانی نیازمند احداث تقاطع غیر همسطح بود که عملیات اجرای این طرح پس از انجام مطالعات ترافیک شهری و تصویب طرح در شورای ترافیک به مرحله اجرا رسید.

دهقان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با توجه به حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری در افزایش ایمنی تردد شهروندان، اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به اتمام پروژه‌های نیمه تمام شده است و یکی از پروژه‌هایی که مطالبات شهروندی بسیاری را به همراه داشت اتمام و اتصال خیابان فردوسی به خیابان کاشانی بود از این رو براساس برنامه ریزی صورت گرفته این مهم در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم اصلاح معابر و کاهش ترافیک در برخی معابر زرین شهر، افزود: اتصال خیابان فردوسی به خیابان کاشانی نیازمند احداث تقاطع غیر همسطح بود که عملیات اجرای این طرح پس از انجام مطالعات ترافیک شهری و تصویب طرح در شورای ترافیک به مرحله اجرا رسید.

معاون عمران شهری شهردار زرین شهر احداث تقاطع غیر همسطح فردوسی را ازجمله پروژه‌های مهم مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: پس از ارزیابی‌های مختلف مدیریت ترافیک مشخص شد این پروژه علاوه بر توسعه زیرساخت‌های ترافیکی، نقش مهم و استراتژیکی را در حوزه ایمن سازی تردد خودروهای درون شهری ایفا خواهد کرد.

وی اجرای این پروژه را حرکتی نوین در ایجاد زیرساخت‌های ترافیک شهری دانست و ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه شاهد اصلاح هندسی مسیر ورودی به خیابان‌های فردوسی و کاشانی، تأمین دسترسی مسیر ادامه خیابان فردوسی به صورت غیر همسطح و برقراری تعادل خطوط ترافیکی ورودی به این خیابان خواهیم بود.

دهقانی اضافه کرد: بهره برداری از این زیرگذر جریان عبور و مرور و تردد ایمن شهروندان را در خیابان فردوسی تا خیابان شهید چاووشی را برقرار خواهد کرد به گونه‌ای که ارتباط بین دو محله مسکونی برقرار شده و قطعاً رضایتمندی شهروندان را افزایش خواهد داد.

وی عنوان کرد: عملیات بتن ریزی احداث یکی از دهانه‌های این پل به طول ۲۵ متر و عرض هشت متر در حال اجرا است و تاکنون اعتباری حدود ۳۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است.

کد خبر 476943

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زرین شهر شهرداری زرین شهر تقاطع غیرهمسطح شهرهاي ايران شهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خیابان فردوسی احداث تقاطع غیر ترافیک شهری غیر همسطح زرین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: اجرای خط ویژه مسیر اتوبوس یک گام اساسی در کاهش آلودگی هوای شهر اراک مبتنی بر توسعه حمل‌ونقل همگانی و کاهش تردد خودروهای شخصی خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر کاهش آلودگی هوای شهر اراک از دغدغه‌های مدیریت شهری، اعضای شورای شهر و شورای ترافیک است؛ بنابراین اقداماتی همچون برقی‌سازی ناوگان اتوبوس و ویژه‌سازی معابر به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای ترافیک استان، فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی (ره)، حد فاصل چهارراه دکتر حسابی تا ابتدای خیابان محسنی اجرایی و تکمیل شده است و امتداد آن ظرف دو روز آینده تا چهارراه ولی عصر (عج) اجرا می‌شود.

ساده‌وند اضافه کرد: خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی (ره) بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان، پس از جمع‌آوری خط ویژه خیابان شهید رجایی و یک‌طرفه شدن این خیابان تا ابتدای ۱۲ متری، جایگزین خط ویژه خیابان شهید رجایی شد.

وی ادامه داد: خط ویژه خیابان حضرت امام خمینی (ره) حدفاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا ابتدای محسنی، به خطوطی که از شمال شرقی و شرق شهر به هسته مرکزی تردد می‌کنند، از جمله کوی صنعتی، فاز یک و دو شهید بهشتی، هپکو، الهیه، امیریه، مسکن، شهرک حضرت ولی عصر (عج) خدمات خواهد داد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تاکید کرد: در حال حاضر، ۳۰ دستگاه اتوبوس با وضعیت فعلی از مسیر خط ویژه خیابان حضرت امام خمینی (ره) استفاده می‌کنند که به ازای هر سفر درون شهری، در زمان پیک ترافیک، بین هفت تا ۱۰ دقیقه کاهش زمان سفر را به دنبال خواهد داشت.

ساده‌وند اضافه کرد: خط ویژه مسیر اتوبوس حدفاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا گردش به راست خیابان محسنی، فاز نخست خط ویژه خیابان حضرت امام خمینی (ره) است که بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان اجرایی و عملیاتی شده است و در صورتی که با موفقیت همراه باشد، سایر معابری که خط ویژه مصوب دارند همچون خیابان شهید بهشتی، خیابان حضرت امام (ره) از مسجد سیدها تا میدان شورا نیز با نصب جداکننده‌های ترافیکی، احیا و اجرا خواهد شد تا اتوبوس در سریع‌ترین زمان ممکن در شهر تردد داشته باشد.

وی گفت: ایجاد مسیر ویژه خطوط اتوبوس و فراهم شدن زمینه تسریع آمد و شد اتوبوس‌ها بدون گرفتار شدن در ترافیک، موجب پیشگیری از اتلاف وقت مسافران و اقبال آن‌ها به استفاده از اتوبوس به جای خودروی شخصی می‌شود.

کد خبر 749064

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده