Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@16:40:14 GMT

اجرای پویش یکشنبه های علوی در بنیاد غدیر همدان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۸۴۳۹

اجرای پویش یکشنبه های علوی در بنیاد غدیر همدان

حجت الاسلام نامور گفت: پویش یکشنبه های علوی با هدف ایجاد انس و الفت آحاد مردم به وجود مبارک حضرت امیرالمومنین (ع) وترویج معارف امامت و ولایت اهل بیت علیهم السلام در سطح جامعه است.

حجت الاسلام «حمیدرضا نامور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان در مورد برنامه های بنیاد غدیر استان همزمان با 13 رجب میلاد حضرت علی (ع) گفت: بنیادغدیر در هفته ی پیش رو  با برگزاری سه نشست هم اندیشی بامحوریت نهج البلاغه  از محضر اساتید حوزوی و دانشگاهی و باحضور حوزویان   مدیران ناحیه ۱ و ۲ و رابطین ستاد نماز و بنیادغدیر در ادارات در حال برگزاری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد غدیر همدان افزود:  این نشست هم اندیشی با موضوعات تربیت از نگاه نهج البلاغه ، مدیریت در نهج البلاغه و ادله اثبات امامت با محوریت نهج البلاغه  در روز دوشنبه تا چهارشنبه  در محل ستاد اقامه نماز در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: بنیاد غدیر از این هفته  پویش یکشنبه های علوی  را  آغاز می کند  که هدف از این پویش  ایجاد انس و الفت آحاد مردم با وجود مبارک اقا امیرالمومنین (ع) وترویج معارف امامت و ولایت اهل بیت علیهم السلام در سطح جامعه است.

 

وی اظهار داشت:  از جمله برنامه های ایام میلاد حضرت امیر (ع)  برگزاری مسابقه کتابخوانی  با کتاب  در جستجوی جانشین پیامبر (ص )نوشته دکتر نادر فضلی  است .

 

حجت الاسلام نامور به توزیع نان صلواتی اشاره کرد و گفت: با همکاری مسئول فرهنگی پایگاه بسیج دانشجویی واحد خواهران دانشگاه آزاد ، توزیع نان صلواتی  در  ۱۳ نقطه ی شهر همدان انجام می شود که خیرین محترم می توانند در این امر خداپسندانه  شریک شوند و هدایای خود  را به شماره حساب  2412059959 به نام بنیادغدیر همدان واریز کنند.

 

 وی گفت: برنامه ی دیگری که در روز ۱۳ رجب داریم  راه اندازی کاروان شادی  در سطح شهر است که این برنامه نیز با همت بسیج دانشجویی واحد خواهران  دانشگاه آزاد و همکاری بنیاد غدیر نمایندگی  استان همدان  برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد غدیر استان همدان نهج البلاغه بنیاد غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی

مهدی ضیغمی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: فعلا عرضه خودرو‌های برقی در همان سامانه قبلی خودرو‌های وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودرو‌های وارداتی راه‌اندازی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول