Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بیش از یکسال از شیوع ویروس منحوس کرونا در دنیا و بخصوص کشورعزیزمان میگذرد و در این مدت همه تلاشگران عرصه درمان با پیشگامی جنابعالی بیشترین تلاش خود را معطوف نجات جان مردم نموده اید و زحمات فوق العاده را در این مدت متحمل شدید که چه بسا با هیچ چیز قابل جبران نباشد و در این راه عده ای از همکاران شما جان خود را فدای سلامت هموطنانمان نمودند که ان شاالله عند ربهم یرزقون خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در عین تعظیم و خضوع در برابر این حرکت بزرگ کادر درمان، نباید از زحمات مضاعفی که امسال بیش از همیشه بر دوش پرسنل آرامستان ها تحمیل شد غافل شویم.

جهادگران خاموشی که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند و هیچگاه در کانون رسیدگی نبودند و در این بحران کرونا نیز خدمات آنها غالبا نادیده گرفته شده در حالی که از مدیران ارشد کشوری حداقل انتظار همراهی و همدلی با این افراد می رود، لیکن اگر اقدامی برای دلجویی از این قشر زحمتکش صورت نمی گیرد استفاده از عباراتی غیر منصفانه و خارج شآن در قبال خدمات تطهیرکنندگان و غسالان آرامستان ها و نیروهای جهادی این راه نهایت کم لطفی است.

همانگونه که مستحضرید عمل شرعی تغسیل اموات یک واجب کفایی است و عملشان از این جهت مانند رزمندگان دلاور جبهه ها است و این قشر شریف با تقبل انجام اینکارو لطمات زیاد روحی و جسمی که در طول سالیان بر آنها تحمیل شده باری عظیم از دوش جامعه برداشته اند واستفاده از کلمات غیر منصفانه وسبک باعث رنجش و دل شکستگی بیشتر برای آنان خواهد شد.
امید است هرچه سریعتر با دلجویی از این قشر زحمتکش موجب بر طرف شدن آزردگی خاطر این بخش از جامعه تلاشگر آرامستان ها شوید.»

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر بهداشت آرامستان آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف

 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کار‌هایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است