Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@23:44:45 GMT

احتکار 400 تن آهن در رشت

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۹۰۳۸

احتکار 400 تن آهن در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف سوله احتکار 400 تن آهن آلات ساختمانی به ارزش 55 میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

سردار "عزیزاله ملکی"  مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی ناجا در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار آهن در سوله‌ای در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس و تلاش‌های صورت گرفته محل دقیق احتکار، مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی به کشف 400 تن آهن ساختمانی احتکار شده در بازرسی از سوله مورد نظر خبر داد و اذعان داشت: متهم 28 ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش این کشفیات، 55 میلیارد ریال است.

وی در پایان احتکار و قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور قلمداد کرد و بیان داشت: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی

سرهنگ کاووس حبیبی بیان داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر خود را از مامورین پلیس آگاهی معرفی و ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی و انتظامی را دارند و از این طریق از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی هر دو کلاهبردار را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمین تا کنون ۷ میلیارد ریال از ۱۲ شهروند کلاهبرداری کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد به سادگی فریب اینگونه افراد نخورده و قبل از انجام هرگونه اقدامی از هویت افراد اطمینان حاصل کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نحوه تولید پروفیل زد سوله
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد