Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان، در مراسمی باحضور سردارمرتضی کشکولی فرمانده سپاه ،امیرغفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس، نظری رییس سازمان بسیج اساتید، سهرابی معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان و بیژن احمدی سرناظر ابنیه جنوب نوسازی مدارس لرستان و تنی چند از مسئولان استان و شهرستان، کلنگ مدرسه ۲ کلاسه روستای برافتاب غزال پل‌دختر به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این مراسم گفت: مطابق بیانات و تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران، مردم عزیز کشورمان هستند پس همه ما وظیفه داریم به عنوان خادمان مردم کمر به خدمت‌گذاری ببندیم  و یکی از بهترین و ثواب‌ترین این خدمات ، ساخت مدارس زیبا ، مستحکم و باکیفیت است.

سردار مرتضی کشکولی افزود: بهترین راه در راستای تحقق هر چه بیشتر توسعه فضاهای آموزشی و رعایت عدالت آموزشی ، ساخت مدارس مناسب و مفید به عنوان موثرترین عنصر دراین زمینه می‌باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان نیز در این مراسم گفت: این واحد آموزشی  در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای آموزشی ۱۴۰ متربا مشارکت بسیج اساتید  لرستان احداث می‌شود.

امیرغفوری نژاد افزود: پای کار بودن خیران در امر مدرسه سازی باعث خوش‌حالی است که هرجا در استان  نیاز به فضای آموزشی یا تعمیرات باشد سریع کمک حال نوسازی مدارس استان هستند و در این راستا از مشارکت بسیج اساتید لرستان در امر ساخت این فضای آموزشی قدر دانی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان پل دختر مدیرکل نوسازی مدارس لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان نوسازی مدارس نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی اظهار کرد: از ۱۴۶ مدرسه شهرستان ۲۵ مدرسه این شهرستان با قدمت بیش از ۴۰ سال در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

فرماندار هشترود در آیین زنگ سپاس اظهار کرد: مدارس «فاطمیه (س)» و شهید رجایی در مرکز شهر از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیاء دانش آموزان، حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی همچنین از نیاز ۷۰ مدرسه هشترود به تعمیر و نوسازی خبر داد و تحقق این مهم را از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان برشمرد.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر