Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@03:46:40 GMT

یزد نیازمند اطلس فرهنگی مساجد است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۹۲۷۴

یزد نیازمند اطلس فرهنگی مساجد است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی در نشست خبری با خبرنگاران یزد را نیازمند سرانه عادلانه مسجد در محلات مختلف دانست و اظهار کرد: اطلس فرهنگی مساجد به ما کمک می کند تا در ساخت مساجد جدید تصمیمات بهتری بگیریم.
وی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز دایر شده است؛ تاکید کرد: نظارت بر نماز ادارات، مدارس، کارخانه جات، نمازخانه و مساجد بین‌راهی بخشی از وظایف این ستاد است که خوشبختانه استان یزد از این جهت دارای پتانسیل قوی و کارآمد است اما به این معنی نیست که مشکلاتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد تصریح کرد: اجلاس استانی نماز در روز چهارشنبه ۶ اسفندماه برگزار می شود و از ۴۰ دستگاه اجرایی و دولتی در بحث اقامه نماز تقدیر خواهد شد.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه همه روستاهای استان یزد دارای مسجد هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مدارس روستایی استان از نداشتن نمازخانه مناسب رنج می برند و با توجه به اینکه اعتقاد ما نیز ترویج نماز بین نسل جوان است به دنبال ایجاد نمازخانه در این مدارس هستیم.

46

کد خبر 1489315

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)