Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین چیزی که از افراد پس از ورود به مکان استقبال می کنند درب ورودی آن مکان است. در بسیاری از فضاهای تجاری برای ایجاد تأثیر مثبت در مشتریان ، ترجیح می دهند درب شیشه ای اتوماتیک را در ورودی آن محل نصب کنند.

درب شیشه ای اتوماتیک

درب های شیشه ای اتوماتیک به دلیل مزایای متعددی که دارند ، محبوب هستند. آنها نه تنها راحتی را فراهم می کنند ، بلکه جلوه ای مدرن به ساختمان شما می بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در مکان خود ورودی اتوماتیک نصب نکرده اید ، در اینجا دلایلی وجود دارد که باید برای نصب آن تصمیم بگیرید و اقدام کنید. درب خودکار یا اتوماتیک همانطور که می دانید بدون دخالت دست باز و بسته می شود.این درب ها به طور گسترده ای در اماکن شلوغ مانند هتلها ، مراکز خرید ، بانکها، ادارات و .... استفاده شده اند.

موردی که قبل از نصب باید به آن توجه کرد:

چه کسانی از درب استفاده خواهند کرد؟ کودکان یا افراد مسن هم جزو این افراد هستند؟ با در نظر گرفتن کاربران درب سرعت باز بسته شدن درب را می توان کم یا زیاد در نظر بگیرید.شاید شما قصد داشته باشید دربی با سرعت بالا نصب کنید اما اگر افراد مسن و کودکان نیز از آن استفاده می کنند باید درنظر بگیرید که درب سرعت کمتری داشته باشد تا با این کار ایمنی را در درب افزایش دهید.

ویژگی های فنی درب های اتوماتیک

سنسورها و شیشه ها از اجزای اصلی این نوع درب ها هستند.قسمت اصلی حسگری است که حضور افراد را تشخیص می دهد.که دو نوع است:

سنسور مادون قرمز سنسور مایکروویو

سنسور مادون قرمز و مایکروویو هر دو از فرستنده ها و گیرنده ها برای حس کردن حضور افراد استفاده می کنند. سنسور مایکروویو با دمای بدن افراد را تشخیص می دهد و حسگر های مادون قرمز تشعشعات ساطع شده از اجسام را می گیرند.و گرمای بدن را احساس نمی کنند که آن را اندازه گیری کنند.

مزایای درب شیشه ای اتوماتیک درب شیشه ای اتوماتیک به افراد اجازه می دهد به راحتی وارد اماکن شوند.این درب ها در توالت های عمومی و مراکز درمانی به شدن توصیه می شوند و به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند.به این صورت که در فصل تابستان و زمستان با عث می شود که هوای گرم و یا سرد داخل محیط که توسط انرژی مساعد شده است، هدر نرود.همچنین از ورود گرد و غبار و هوای آلوده به فضای داخل جلوگیری می کند. در مکانهایی که رعایت بهداشت ضروری است، مانند مراکز درمانی و مکانهای مربوط به موادغذایی که دخالت نکردن دست ضروری است، بسیار مفید خواهد بود.علاوه بر این مورد از ورود آلودگی به داخل جلوگیری می شود. در ساعات شلوغ مشتریان می توانند به راحتی با کیسه های خرید و یا چرخ های سبد خرید عبور کنند.که باعث کاهش ترافیک در ورودی درب ها می گردد.

مزایای درب اتوماتیک در مراکز درمانی

رعایت موارد امنیتی درب های خودکار

برای جلوگیری از حوادث مربوط به درب اتوماتیک به موارد زیر توجه کنید و آنها را به کار ببندید.

در مسیر باز و بسته شدن درب توقف نکنید برای عبور از درب عجله نکنید اجازه ندهید کودکانتان در اطراف درب بازی کنند به درب تکیه ندهید در هنگام باز و بسته شدن دستان خود را بین درب قرار ندهید انواع درب اتوماتیک شیشه ای درب تاشو درب کشویی درب تلسکوپی درب منحنی درب لولایی درب گردان درب شیشه ای تاشو اتوماتیک

درب های تاشو راه حلی ایده آل برای مکان هایی است که با کمبود جا مواجه هستند.ساختار خاص و جمع جوراین نوع درب ها باعث صرفه جویی در فضا می شود.این نوع درب به راحتی در بیشتر ورودی ها قابل نصب است.

درب تاشو اتوماتیک به راحتی در مکان های زیر قابل استفاده است: هتل ها رستوران ها مکان های تجاری خانه سالمندان بیمارستانها

درب های تاشو به فضای بازتری برای باز و بسته شدن نیاز دارد.از این درب ها می توان برای صرفه جویی در فضا و کوچکتر کردن فضاهای بزرگ استفاده کرد.همچنین انعطاف پذیری زیادی برای تقسیم بندی فضا دارند.می تواند فضای جدیدی ایجاد کند و به صرفه جویی در محیط کمک می کند.

درب شیشه ای کشویی اتوماتیک

درب های اتوماتیک کشویی هر ورودی را خاص می کند.نصب آن به خصوص در ورودی های عریض امکان پذیر است.

موارد استفاده درب کشویی اتوماتیک هتل ها رستوران ها فرودگاه ها بیمارستان ها کلینیک ها خانه ها

و همچنین به راحتی برای کسب و کار های کوچک تر مانند:

مراکز خرید مغازه ها فروشگاه ها ساختمان های تجاری – اداری حمل و نقل عمومی

و........  قابل استفاده است.

اهمیت درب های کشویی

درب های کشویی اتوماتیک معمولاً در محیط های صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. دسترسی به ساختمان با آن آسان است و همچنین لوکس به نظر می رسد، و باعث می شود افراد را به سمت تجارت جذب کند. درب های کشویی نیز برای استفاده راحت هستند. به همین دلیل ساختمان های تجاری و صنعتی از درهای کشویی استفاده می کنند. درب های کشویی اتوماتیک در ساختمانهای مسکونی نیز معمول هستند.

معمولا افراد بیشتر جذب در های کشویی می شوند. هر چند که استفاده از مدل های دیگر نیز مناسب است ، اما در درب های کشویی از فناوری های جدید و یکتا استفاده می شود.طبق آمار مشتریان به درب های کشویی توجه وعلاقه بیشتری نشان می دهند.

همچنین این درب ها برای افراد بسیار راحت هستند.به همین دلیل استفاده از آنها در مراکز خرید و معمول تر است. چون افراد گاهی با فرزندانشان هستند و یا کیسه های خرید به دست دارند قطعا تحمل منتظر ماندن را ندارند.

استفاده از درب های دستی بسیار دشوار است به عنوان مثال : نگهداری آنها

اگر درهای کشویی اتوماتیک رسیدگی دوره ای شوند، دوام آنها طولانی تر می شود و نگهداری از آنها آسان تر.و همچنین  برای هرگونه شرایط آب و هوایی مناسب هستند.درهای کشویی فضای کمی اشغال می کنند چون نه به سمت داخل و نه به سمت بیرون حرکتی ندارند.

درب شیشه ای تلسکوپی اتوماتیک

درب های تلسکوپی با کوچکترین حرکت باز و بسته می شوند که علاوه بر زیبایی، مزیت مهمی محسوب می شود.و برای ورودی هایی بیشتر کاربرد دارد که عرض آنها متناسب با درب کشویی نیست.این درب ها بسیار بی سر و صدا باز و بسته می شوند.

کاربرد درب تلسکوپی اتوماتیک مانند درب کشویی در موارد زیر است: هتل ها رستوران ها فرودگاه ها بیمارستان ها کلینیک ها خانه ها مراکز خرید مغازه ها فروشگاه ها ساختمان های تجاری – اداری حمل و نقل عمومی

عملکرد این درب ها بسیار ساده است .سیستم تنظیمات این درب ها روز به روز طیف گسترده ای از گزینه ها را اضافه می کند.این درب ها به گونه ای طراحی می شوند که دو صفحه عقبتر با نصف سرعت صفحه های جلو حرکت می کنند تا به طور همزمان به نقطه باز برسند.این درب ها را می توان در فضای ورودی کوچکتر به جای 4 تایی 2 تایی طراحی کرد.به همین دلیل است که درب های تلسکوپی برای مکانهایی که فضای کمتری برای ورودی دارند به راحتی قابل استفاده است.

درب شیشه ای منحنی اتوماتیک

درب منحنی راه حلی عالی برای زیبا کردن ورودی است . این دربها راحتی و کارایی و زیبایی را در یک مدل فراهم می کند و به ورودی جلوه خاصی را می بخشد.

مزایای درب اتوماتیک منحنی حداکثر امنیت انعطاف پذیری مدل امکان نصب با شعاع دلخواه و انحنای متفاوت

اگر ظاهری گرد و زیبا را می پسندید اما به دلیل برخی از مراجعه کنندگان خود که از ویلچر استفاده می کنند نمی توانید از درب گردان استفاده کنید می توانید از درب منحنی استفاده کنید.این درب ها نیز مانند درب های گردان ظاهری چشمگیر دارند.

درب شیشه ای لولایی اتوماتیک

درب لولایی اتوماتیک در صورت دشوار بودن باز و بسته کردن درب دستی راه حلی خوبی است. طراحی آن را می توان به گونه ای انجام داد که کاملا بی صدا باشد.

موارد استفاده و مفید بودن درب لولایی اتوماتیک خصوصا برای افرادی که دارای مشکل جسمی هستند در: آپارتمان بیمارستان خانه سالمندان ساختمان اداری حمل و نقل عمومی رستوران هتل

این درب ها برای ورودی هایی طراحی شده است که زیبایی همراه با ایمنی در آن مهم است.

درب گردان اتوماتیک

درب شیشه ای گردان اتوماتیک

درب های گردان ظاهر هر ورودی ساختمان را زیبا می کند.سیستم خاص این درب ها می تواند ورودی شما را بسیار جذاب و فریبنده کند.این درب ها از نظر فنی بی عیب هستند.این مدل تقریبا با معماری هر مدلی سازگار است.

کاربرد درب گردان اتوماتیک خصوصا در مکان هایی که حفظ دما ، گرد و غبار و خاک باید کنترل شود به شدت توصیه می گردد بانکها شرکت بیمه دفتر مرکزی مقامات کارخانه های صنعتی ساختمانهای اداری هتل بیمارستان و....

این درب ها اغلب در ساختمانهای بزرگ به چشم می خورد.درواقع این درب های معمولا در مراکز دولتی و سطح بالا بیشتر کاربرد دارد.درب های گردان را می توان فقط یک طرفه نیز تنظیم کرد.این درب ها از سیستم ترمز برای جلوگیری از جهت مخالف استفاده می کنند.پس از ترمز درب به طور خودکار به عقب بر می گردد تا شخصی که مجوز ورود ندارد خارج شود.

عوامل تاثیرگذار درهزینه نصب درب های اتوماتیک

قبل از اینکه کارشناسان هر شرکتی قیمت دقیق را به مشتری بدهند ابتدا محل را بازرسی می کنند و پس از مشاهده محل نصب با در نظر گرفتن موارد زیر قیمت را تعیین می کنند.

متریال

فریم یا قاب درب را می توان از موادی مثل آلومینیوم ، چوب ، آهن و یا فولاد تهیه کرد. از آنجایی که برای دروازه های اتوماتیک اندازه ی استانداردی وجود ندارد، و ممکن از این اندازه زیاد باشد جنس آن مهم است چون قیمت های متفاوتی دارد.آلومینیوم گران است اما نگهداری آن آسان است و تحملش بیشتر از چوب است.آهن و فولاد گران قیمت تر هستند، اما در دراز مدت ارزش بالا و ماندگاری زیادی دارند.

اندازه

همان طور که گفته شد درب ها اندازه استانداردی ندارند و عامل مهمی است که در هزینه نهایی پروژه نصب تاثیر زیادی دارد.

نوع شیشه

نوع شیشه ای که انتخاب می شود می تواند هزینه را متغیر کند.به عنوان مثال یک شیشه ضخیم یا دوصفحه ای می تواند هزینه بیشتری به پروژه اضافه کند. اما در نهایت در هزینه های سرمایشی و گرمایشی صرفه جویی می شود.

پیکر بندی

قبل از اجرا می توان مشخص کرد که درب ها به کدام سمت حرکت کنند و تعداد پنل های درب قابل تغییر است.هرچه تعداد پنل ها بیشتر باشد هزینه پروژه بیشتر خواهد شد.

خدمات تخصصی

درست مثل درب های معمولی و دستی درهای اتوماتیک نیز می توانند به صورت سفارشی ساخته شوند.که معمولا درب سفارشی گرانتر است. و همچنین در صورت اینکه بخواهید به جای دربی که از قبل وجود داشته نصب انجام دهید و درب قبلی را حذف کنید هزینه آن بیشتر می شود.زیرا حجم کار افزایش پیدا می کند.

شرکت تولیدی درب اتوماتیک دورال در (dooraldoor)

و در آخر

 نکات ذکر شده ثابت می کند که استفاده از درب های تمام اتوماتیک برای محل کار و ساختمان تجاری سود شما را افزایش می دهد و باعث می شود افراد بیشتری را به مکان خود جذب کنید.برای هزینه نصب درب خودکار نگران نباشید به این کار به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنید.زیرا نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه به نیروی انسانی را ندارید. تردید نکنید یکی از بهترین تصمیماتی است که باید گرفته شود.که قطعا روی تجارت شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. ما به شما تولیدی درب اتوماتیک – درب اتوماتیک شیشه ای دورال در را پیشنهاد می کنیم. دورال در با اجرای پروژه های متعدد در این زمینه توانسته جایگاهی عالی را در بازار کسب کند.و به یکی از بهترین برند ها در زمینه فروش و تولید درب های اتوماتیک تبدیل شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید درب اتوماتیک  به وبسایت دورال در مراجعه کنید. و از کارشناسان حرفه ای در این زمینه بهره ببرید. و همچنین آدرس اینستاگرام این مجموعه  www.instagram.com/dooraldoor.ir  می باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی درب اتوماتیک شیشه ای درب شیشه ای اتوماتیک کشویی اتوماتیک درب های اتوماتیک اتوماتیک درب استفاده می کنند درب های کشویی درب اتوماتیک صرفه جویی مراکز خرید باز و بسته درب ها درب کشویی درب گردان بسته شدن ورودی ها نوع درب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت تارا اتوماتیک جدید ۱ میلیارد و ۱۸۵میلیون تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تارا اتوماتیک V ۴ LX مدل ۱۴۰۳ در بازار با افت ۱۵ میلیون تومانی ۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک ارتقا یافته ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان شد این مدل نیز کاهش ۱۵ میلیونی داشته است. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو کاهش ۱۰ میلیونی داشت و ۹۷۰ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ با افت ۱۰ میلیونی ۹۴۰ میلیون تومان شد. قمیت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با کاهش ۱۰ میلیونی ۸۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. تارا دنده‌ای V ۱ پلاس ۶ سرعته نیز ۸۶۰ میلیون تومان شد.

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX سدان جدید ایران خودرو در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود!

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تارا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • مزایای فوق‌العادۀ باغبانی «بدون شخم»؛ بیل را کنار بگذارید!
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • باید مکتب آوینی را بشناسیم
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟