Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مجتبی ایران محبوب رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیر مجاز یک باب کوره تولید زغال درختان جنگلی در منطقه دریس، بلافاصله ماموران یگان حفاظت این اداره تحقیقات غیر محسوسی  را برای کشف محل کوره  آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: با شناسایی محل  برای محصور بودن مکان، پس از اخذ دستور از مقام قضایی  ۶۰ کیلوگرم زغال جنگلی بلوط کشف شد.

ایران محبوب، تصریح کرد: متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری کوره زغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۳ تهران، سلامت جامعه را در گرو سلامت زنان دانست و افزود: اولویت‌بخشی به این مولفه سبب ایجاد یک جامعه عاری از بیماری‌های روانی و اجتماعی خواهد بود که در این راستا، از فرصت هفته سلامت استفاده کرده و همایش ۸۰۰ نفری از ۳ نسل طلایی مادر بزرگ، مادر و دختر را برگزار کردیم. 
 

محمد هادی علی احمدی، افزود: در این همایش، ضمن آموزش حرکات نرمشی صبحگاهی در مسیر پیاده روی توسط مربی ورزش شهرداری منطقه ۱۳، بانوان حاضر در مراسم، مسیر حدود یک کیلومتری را پیاده روی کردند. 

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استقرار میز خدمت در همایش پیاده روی گفت: ویزیت پزشک عمومی، مشاوره تغذیه، مشاوره فردی و غربالگری قندوفشار خون از جمله خدمات سلامتی بود که در این همایش ارائه شد.

دیگر خبرها

  • کشف نقوش صخره‌ای در منطقه تاریخی ورزقان
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر