Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخشیان گفت: برگزاری جشن های ملی و مذهبی از جمله جشن میلاد امیر المومنین(ع) در مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با ایام ولادت باسعادت امیرالمومنین (ع) جشن‌های ویژه ولادت آن حضرت همزمان با شب و روز ولادت باسعادت امام اول شیعیان در مسجد النبی شهرستان تویسرکان  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: مراسم شب ولادت حضرت علی (ع) با حضور سخنرانی  ومولودی خوانی توسط ذاکران اهل بیت (ع) انجام می شود.

 

 

وی ادامه داد:  از آنجایی که در شرایط کرونایی بسر می بریم بنابراین جشن میلاد امام علی (ع) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.




وی بیان کرد: از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در این جشن، اجرای تئاتر و سرود توسط بچه های مسجدی عضو کانون است.




خدابخشیان اضافه کرد: البته قرار است به کمک بچه های مسجدی عضو کانون، مسجد را متناسب با این میلاد فرخنده آذین بندی و فضاسازی سازی کنیم.




مدیرکانون فرهنگی هنری بعثت تویسرکان گفت: این جشن در راستای بزرگداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و نیز معرفی شخصیت و سیره آن حضرت به نوجوانان و جوانان اجرا می شود.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن میلاد امام علی شهرستان تویسرکان شهرستان تویسرکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی