Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مسعود محمدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص جدایی خود از فرش‌آرا مشهد و دلیل پیوستنش به تیم فوتسال کراپ الوند، اظهار داشت: امسال یک مقدار مشکلات شخص و خانوادگی داشتم و نیاز داشتم که به محل سکونت خانواده نزدیک‌تر باشم و با صحبت‌ها و تعامل باشگاه خوب کراپ و فرش آرا به این نتیجه رسیدم که از تیمم جدا شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصمیم گرفتم بین پیشنهاد هایی که داشتم، تیم کراپ را انتخاب کنم. کراپ یک باشگاه باشخصیت و با ثبات در فوتسال ایران است. درست است که این تیم تازه به لیگ آمده اما در همین مدت کم نشان داده که می‌تواند جزو قدرت‌های اول ایران باشد.   

گلر ملی‌پوش فوتسال کشورمان ادامه داد: احساس من این است که کراپ می تواند به زودی قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد زیرا این باشگاه، مدیریت خیلی قوی متشکل از آقایان نخ‌باف، بازیکنان بسیار خوبی همچون «مهدی جاوید» و «افشین کاظمی» و مربی با دانشی مثل «رضا لک» با کارنامه درخشان در فوتسال را در خود دارد. من همه این موضوعات را سنجیدم و انتخابم را انجام دادم و حالا از این اتفاق بسیار راضی هستم. 

او تصریح کرد: جا دارد از مدیریت و مربی‌های باشگاه قبلی خود نیز تشکر کنم چرا که آن‌ها باعث شدند من در این سه سال ساخته شوم. تنها ناراحتی من این است که از حرم امام رضا (ع) دور شده‌ام که البته من دوستانی در آنجا دارم و به طور قطع به آنها سر می‌زنم. از همه کسانی هم که در مشهد به من کمک کردند تا شرایط خوبی داشته باشم، تشکر می‌کنم.

محمدی در خصوص تیم ملی فوتسال، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تمام توان می‌جنگم که به گلر اصلی تیم ملی تبدیل شوم. انگیزه من بعد از آمدن به کراپ چند برابر شده است. در گذشته اصلا این انگیزه را در خود نمی‌دیدم. برای پوشیدن پیراهن اصلی دروازه بانی تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم. می‌خواهم سرباز بسیار خوبی برای وطنم باشم تا بتوانم به تیم کشورم کمک کنم.    

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال اختصاصی ایرنا اخبار کنکور تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا از نهم اردیبهشت در استان چهارمحال و بختیاری -شهر شهرکرد برگزار آغاز شد که محمد ناظم الشریعه به عنوان مدرس دوره فوق را تدریس می‌کند.

این دوره تا ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی