Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@02:44:57 GMT

مختصات مؤلفه‌های آموزشی تغییر کرده است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۱۵۶۸

مختصات مؤلفه‌های آموزشی تغییر کرده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد رباط کریم، سیدمحمد بطحائی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما از کارگاه ها، آزمایشگاه ها و سایر بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم بازدید کرد.
 بطحائی در این بازدید با تبریک ولادت امام جواد(ع)، با بیان اینکه امروزه مختصات مؤلفه های آموزش تغییر کرده است، گفت: در حال حاضر با سامانه هایی در عرصه بین المللی روبرو هستیم که آموزش را با چالش بسیار جدی مواجه خواهد کرد و دیر یا زود نظام آموزش سنتی جمع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید به دنبال راهکارهایی باشیم که با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود درآمدزایی کنیم، اظهار داشت: امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی با سرعت بیشتر بتواند منشاء تحولات عمیق در حوزه تولید دانش و آموزش عالی کشور باشد.

در ادامه سید عبداله میرغیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی در حوزه های مختلف گفت: آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی با دارا بودن بهترین تجهیزات آزمایشگاهی موفق به کسب مجوز همکار استاندارد در زمینه قیر و آسفالت نیز شده اند.
انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1089802 برچسب‌ها سید محمد بطحایی مدارس سما آموزش مجازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سید محمد بطحایی مدارس سما آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود