Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@07:03:48 GMT

کشف 40 میلیاردی کالای قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۱۵۷۵

کشف 40 میلیاردی کالای قاچاق در تهران

فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ از کشف 40 میلیارد ریال کالای قاچاق از 3 انباری یک فروشگاه خبر داد.

 به گزارش ایران آنلاین ،سرهنگ "سلمان آدینه وند" اظهار داشت: ماموران یگان امداد موفق شدند در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق  که با همکاری نیروهای سازمان تعزیرات و وزارت صمت انجام شد، یک فروشگاه فروش لوازم صوتی و تصویری که تعداد فراوانی تلویزیون های قاچاق برای عرضه و توزیع در فروشگاه مستقر کرده بود را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: در تحقیقات اولیه مالک فروشگاه شناسایی و مشخص شد این فرد تلویزیون های مستقر در فروشگاه را به صورت قاچاق تهیه و خارج از رعایت تشریفاتی قانونی و اخذ مجوزهای قانونی در حال توزیع آن است.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ توضیح داد: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران اعزامی دریافتند متهم علاوه بر تلویزیون های فروشگاه خود تعداد دیگری تلویزیون قاچاق را در 3 انباری متعلق به این فروشگاه در نقاط مختلف شهر تهران دپو و جمع آوری کرده است.
وی با بیان اینکه ماموران در سه عملیات مستقل با مراجعه به انبار کالاها در مجموع 42 دستگاه تلویزیون با برندهای معتبرکشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 40 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان