Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:11:27 GMT

آغاز دوره های آموزشی برخط در مرکز موسیقی حوزه هنری

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۲۰۶۲

آغاز دوره های آموزشی برخط در مرکز موسیقی حوزه هنری

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی دوره های آموزشی برخط در حوزه های ترانه، تصنیف و سرود را برگزار می کند.

این دوره با هدف مهارت افزایی و ارتقای شناخت ادبی در زمینه سرایش ترانه، تصنیف و سرود برگزار می‌شود.

مبانی ترانه سرایی، مبانی تصنیف سرایی، مبانی سرایش سرود، کلیدهای خلاقیت در ترانه‌سرایی و آسیب‌شناسی ترانه در روزگار ما، عناوین این مجموعه کلاس‌های تخصصی است که در قالب ۱۲ جلسه طی شش روز پیاپی از ۱۲ تا ۱۷ اسفند ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این دوره که در دوره نخست فعال سازی نسل توانمندی از شاعران جوان کشور در حوزه تصنیف، ترانه و سرود است.

شرکت کنندگان این دوره گواهی حضور دریافت خواهند کرد و برگزیدگان نیز جواز عضویت در باشگاه تصنیف و ترانه مرکز موسبقی حوزه هنری را کسب خواهند کرد.

شاعران و ترانه‌سراهای برجسته‌ای چون سعید بیابانکی، محمدمهدی سیار، ابراهیم اسماعیلی اراضی، علیرضا بدیع و میلاد عرفان‌پور مدرسان این دوره ۶ روزه خواهند بود.

این برنامه در قالب طرح‌های آموزشی مکتب مهر حوزه هنری برگزار و ثبت نام داوطلبان در پایگاه اینترنتی مکتب مهر به نشانی http://www.maktabemehr.ir انجام خواهد شد.

کد خبر 5154635 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز موسیقی حوزه هنری موسیقی ایرانی ترانه سرایی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی فیلم سینمایی کنسرت آنلاین تئاتر ایران جشنواره فیلم رضوی کنسرت اینترنتی حوزه هنری عکاسی ویروس کرونا موسیقی نواحی شبکه پنج سیما حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور