Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:  نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در قالب ارائه تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی به هر راننده تاکسی، از اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز، سید مناف هاشمی، این مطلب را 18 بهمن بیان کرد و افزود: تا امروز ۳ هزار و ۲۲۷ دستگاه تاکسی به بانک‌ها از محل وجوه اداره شده معرفی شدند که ۲ هزار و ۲۰۶ دستگاه تاکسی نوسازی و پلاک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند امسال انتظار می‌رفت که ۵ هزار دستگاه تاکسی نوسازی شود اما بعید می‌دانم که تا پایان امسال به ۳ هزار دستگاه برسد؛ چرا که منابع شهرداری کافی نیست.

وی تاکید کرد: البته یک توافق بسیار خوبی صورت گرفته که شهردار تهران و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آن را امضا کرده‌اند. ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار از دولت، صندوق کارآفرینی امید و شهرداری تهران در قالب نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در دستور کار پایتخت قرار گرفته است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تفاهم‌نامه مذکور امضا شده است افزود: مدیریت شهری منتظر نخستین تخصیص منابع از دولت است که از اسفند امسال نوسازی این ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده با وام ۹۰ میلیون تومانی برای تاکسیرانان تهران آغاز می‌شود و حتماً تا پایان سال ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نوسازی تاکسی فرسوده تاکسی فرسوده سید مناف هاشمی وام نوسازی تاکسی تسهیلات نوسازی تاکسی های فرسوده هزار دستگاه تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است