Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پایان یافتن مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال، تکلیف ۵ تیم گروه اول به صورت قطعی مشخص شد و در صورتی که تغییر خاصی در قوانین ادامه رقابت‌های لیگ برتر رخ ندهد، بازی‌های باقی مانده چهره تشریفاتی به خود خواهند گرفت.

پس از اتمام بازی‌های هفته دوازدهم، از گروه اول تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز به صورت قطع به فینال راه یافتند و کراپ الوند قزوین و اهورای بهبهان برای رسیدن به سهمیه سوم تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند اهورا تنها روی کاغذ شانس دارد و به همین دلیل می‌توان کراپ الوند را به عنوان تیم سوم صعود کننده به مرحله بعد معرفی کرد؛ اما در این میان اهورای بهبهان ضمن داشتن شانس صعود، از کاندیدا‌های سقوط به پلی آف نیز است.

بیشتر بخوانید

ملی پوش تیم فوتسال فرش آرا مصدوم شد

تیم های اهورای بهبهان، شهروند ساری، فردوس قم و شهید منصوری قرچک به ترتیب شانس بیشتری برای ماندن در لیگ برتر دارند. هر چند این پیش بینی تنها روی کاغذ است و می‌توان شهید منصوری را هم یکی از تیم‌های سقوط کننده دانست؛ اما در این میان شهروند ساری و فردوس قم یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها را هفته بعد برابر یکدیگر تجربه خواهند کرد تا برنده این دیدار ۶ امتیازی، گام بلندی برای ماندن در لیگ برتر بردارد.

تیم های شهید منصوری قرچک و فردوس قم که تنها یک بازی در لیگ برتر دارند، از اهورا و شهروندی که ۲ بازی دارند، شانس کمتری خواهند داشت.

دیدار هفته آخر شهروند ساری و اهورای بهبهان می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین دیدار‌های چند فصل اخیر این ۲ تیم باشد.

بدین ترتیب می‌توان گفت سرنوشت اهورای بهبهان، فردوس قم و شهروند ساری برای ماندن در لیگ برتر در دستان خودشان است؛ اما منصوری قرچک کارش به اما و اگر کشیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال فوتسال اهورای بهبهان شهروند ساری لیگ برتر فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه در تایلند برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۵ بر ۴ ایران در ضربات پنالتی به پایان رسید.

شاگردان شمسایی موفق شدند روی یک ضدحمله سریع روی حرکت سالار آقاپور با گل به خودی عادلوف گل اول را به ثمر برساند. در ادامه ازبکستان موفق شد روی یک ضربه شروع مجدد توسط جورائف گل تساوی را به ثمر برساند.

ازبک‌ها قبل از پایان نیمه اول روی یک کار تیمی توسط زیانوف گل دوم را وارد دروازه ایران کردند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک ازبکستان به پایان رسید.

فشار حملات ایران در نیمه دوم جواب داد و بازهم زیانوف به اشتباه دروازه ازبکستان را باز کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. یوزهای ایرانی در ادامه موفق شدند به خوبی از اخراج عادلوف استفاده کنند و توسط بهروز عظیمی گل سوم را به ثمر برسانند.

بازهم دروازه ایران در این رقابت‌ها خیلی راحت باز شد. زیانوف موفق شد به راحتی در این دیدار دبل کند و یک‌بار دیگر همه چیز به تساوی کشیده شد تا تکلیف برنده این دیدار در وقت‌های اضافی یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در همان ابتدای وقت‌های اضافی اول ایران صاحب یک ضربه پنالتی از روی نقطه دوم شد که المورودف دروازه‌بان ازبک‌ها بازی درخشان خودش را با مهار ضربه سالار آقاپور تکمیل کرد. در نهایت این دیدار به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شد و یوزهای ایرانی موفق شدند با درخشش باقر محمدی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست پیدا کنند و راهی فینال شوند.

قبل از این دیدار نیز تیم‌های ملی تایلند و تاجیکستان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار بعد از تساوی ۳ بر ۳ به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت تایلند میزبان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری دست پیدا کند و راهی فینال شود. با این تفاسیر تیم ملی فوتسال ایران باید در فینال مقابل تایلند قرار بگیرد.

تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان نیز دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

تیم‌های افغانستان و قرقیزستان نیز با برتری مقابل عراق و ویتنام موفق شدند رتبه پنجم مشترک را بدست بیاورند. با توجه به اینکه جام جهانی در ازبکستان برگزار می‌شود و با توجه به حضور ازبکستان در بین چهار تیم پایانی این دو تیم این شانس را خواهند داشت تا در دیدار رودرو چهارمین سهمیه آسیا را در جام جهانی کسب کنند.

فینال جام‌ ملت‌های آسیا روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد