Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@11:42:19 GMT

کاپیتان سابق پرسپولیس کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۳۳۰۴

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نوری کاپیتان باتجربه پیکان تهران که حدود ۱۵ روز قبل مبتلا به ویروس کرونا شده و به قرنطینه خانگی رفته بود، به بهبودی کامل رسیده است.

نوری بعد از قرنطینه حدودا ۱۰ روزه تست مجدد کرونا داد که جواب این تست منفی بود و سلامتی اش را به دست آورده است.

کاپیتان سابق پرسپولیس در این باره گفت: «جا دارد از زحمات دکتر آقازاده تشکر کنم که در این مدت خیلی پیگیر وضعیتم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوران قرنطینه کمی ضعف بدنی داشتم اما الان چند روزی است که احساس می‌کنم ویروس از بدنم به طور کامل خارج شده است. از همه طرفداران و مردم که پیگیر وضعیتم بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت هایشان را بدهم.»

محمد نوری که به نشانه بهبودی خود عکسی همراه با سپهر پسرش در اینستاگرام منتشر کرده، از چند روز دیگر به تمرینات پیکان اضافه می‌شود تا خودش را برای مسابقات بعدی خودروسازان آماده کند.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد نوری کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • مارال ؛ محمد نوری
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند