Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@07:53:25 GMT

کاهش1تا4میلیون تومانی قیمت خودرو

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۳۵۷۱

افت قیمت دلار باعث شده تا بازار راکد خرید و فروش خودرو شاهد کاهش قیمت یک تا چهار میلیون تومانی قیمتها باشد. ناطقان: همزمان با روند کاهشی قیمت ارز در بازار خودرو نیز قیمتها روند کاهشی را تجربه می کند. البته هنوز کسب و کار خودرو رونق ندارد و همین امر باعث شده قیمتها سلیقه ای اعلام شود. در بازار امروز سمند ال ایکس ۱۸۷ میلیون تومان، سمند سورن ۲۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۲۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو ۱۹۸ میلیون تومان، و پژو ۲۰۶ صندوق دار ۲۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بررسی قیمتها در محصولات ایران خودرو نشان می دهد روند کاهش قیمت ها نسبت به هفته گذشته در محصولات این شرکت از دو تا چهار میلیون تومان بوده است.  

در خودروهای سایپا نیز روند کاهشی قیمت ها بین یک تا دو میلیون تومان است. برهمین اساس پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۳۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان، تیبا صندوقدار با قیمت ۱۲۲ میلیون تومان، تیبا دو ۱۳۸ میلیون تومان و ساینا ۱۳۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

فعالان بازار خودرو دلیل کاهش قیمت ها را افت قیمت دلار عنوان می کنند البته این موضوع در تشدید رکود بازار خودرو بسیار موثر بوده است، این درحالیست که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال باید معاملات خودرو رونق داشته باشد اما مشاهدات بازار نشان می دهد معاملات در بازار به سردی گرائیده و فقط ان دسته از افراد که نیاز ضروری به خودرو دارند اقدام به خرید محصولات می کنند. منبع: مشرق برچسب ها: کاهش قیمت ، خودرو ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش قیمت خودرو بازار میلیون تومان روند کاهش کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است.

کد خبر 6091924 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو