Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@06:04:29 GMT

وقتی سلطانی فر فقط سکوت می کند!

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۴۰۷۶

وقتی سلطانی فر فقط سکوت می کند!

سرویس ورزشی فردا: امروز تعداد زیادی از هواداران استقلال با تجمع مقابل مجلس، به سیاست های مدیران این باشگاه اعتراض کردند. البته این اولین بار نیست که هواداران استقلال برای حل مشکلات تیم محبوب شان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع می کنند.

همانطور که از روز گذشته تجمع حضور مقابل مجلس شورای اسلامی توسط هواداران استقلال برنامه ریزی شده بود، این اتفاق امروز صبح با حضور تعداد زیادی از هواداران این باشگاه در مقابل خانه ملت رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که شب گذشته کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای از هواداران خواسته بود از تجمع مقابل مجلس خودداری کرده و آن را غیرقانونی نامیده بود، اما طرفداران استقلال با بی توجهی به بیانیه باشگاه، امروز صبح مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع و نسبت به عملکرد مدیران این باشگاه به شدت معترض بودند. استقلالی ها در شعارهای خود علیه احمد مددی مدیرعامل و اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره این باشگاه، خواهان جدایی آنها بودند. استقلالی ها همچنین با سر دادن شعارهای مختلف به نوعی وزارت ورزش را مقصر ناکامی‌های چند سال اخیر استقلال معرفی کردند.

در قسمتی از تجمع استقلالی ها، آنها علیه محمود فکری سرمربی تیم نیز شعار دادند که این امر، منجر به درگیری میانی تعدادی از لیدرهای باشگاه با جمعیت حاضر در آنجا شد.

این تجمع اعتراضی علیه مدیران باشگاه استقلال و وزیر ورزش در حالی صورت گرفته که روز گذشته احمد مددی با حضور در تمرین تیم استقلال سعی کرد فضای متشنج استقلال را آرام کند. او از پرداخت مطالبات بازیکنان سخن گفت و وعده های تازه ای را مطرح کرد. مددی و همچنین حجت نظری سخنگوی هیات مدیره باشگاه دیروز تاکید داشتند که در استقلال هیچ مشکلی وجود ندارد و آنها قصد ندارند مربی را جانشین محمود فکری کنند. با این حال به نظر می رسد محمود فکری و حامیانش موضع باشگاه را باور ندارند. فکری قبل از حضور مددی به بازیکنان گفته بود اگر مشکل من هستم از این تیم می روم تا حق و حقوق شما پرداخت شود اما بعد از اظهارات مدیران باشگاه و اعلام حمایت شان از سرمربی استقلال، فکری ترجیح داد جنگ رسانه ای خود علیه باشگاه را ادامه ندهد. اما همه این تلاش ها باعث نشد تا هواداران استقلال نسبت به روزهای آینده این تیم خوشبین شوند. آنها طی ماه های اخیر دو بار مقابل ساختمان مجلس تجمع کرده اند و از نمایندگان ملت خواسته اند تا به وضعیت تیم محبوب شان رسیدگی کنند. هواداران استقلال سال ها است که معتقدند وزیر ورزش در اداره و حمایت از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصمیمات عادلانه ای اتخاذ نمی کند و همواره کفه ترازو به نفع رقیب سنتی شان سنگینی کرده است. موضوعی که مسعود سلطانی فر یکی دو بار در واکنش به آن تاکید کرده که چنین نگاه سلیقه ای وجود ندارد. با این حال مدیران ضعیف و بعضا سیاسی که سلطانی فر به هیات مدیره باشگاه استقلال فرستاده باعث شده است تا اردوی این تیم هرگز رنگ آرامش به خود نبیند.

آیا نمایندگان مجلس و به خصوص فراکسیون ورزش مجلس در واکنش به اعتراض گسترده هواداران استقلال علیه مدیران این باشگاه و وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر را مورد سئوال و سرزنش قرار خواهد داد؟

استقلال اگر چه تیمی است که همچنان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد اما با توجه به حواشی بسیاری که در اردوی این تیم و باشگاه قرار دارد هوادارانش بر این باورند که این فصل نیز مثل سال های گذشته درگیری و نزاع درونی باعث از دست رفتن جام های قهرمانی خواهد شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سلطانی فر هواداران استقلال تجمع هواداران استقلال هواداران استقلال باشگاه استقلال مقابل مجلس سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین پس از دیدار هفته بیست‌وپنجم استقلال و تراکتور، یک اتفاق مهم در مدیریت آبی‌ها رخ داد و علی خطیر، مدیرعامل سابق این باشگاه از سمت خود برکنار شد. خطیر پس از شروع فصل و با استعفای حجت کریمی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد و پس از واگذاری این باشگاه این جایگاه را از دست داد. جواد نکونام و علی خطیر از ابتدای شروع همکاری اختلافات زیادی باهم داشتند و همین موضوع تاثیر زیادی روی شرایط استقلال گذاشت. پس از برکناری خطیر، حالا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شده است.

صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال و سرمربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: جا دارد ابتدا از آقایان علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که هم به کمک استقلال آمدند و هم اقدامات فوری و ضروری انجام دادند. من مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می شناسم که این تیم را از لیگ دسته اول بالا آورد و به سطح اول فوتبال کشور رساند. خوشحالم چنین شخصی مسئولیت اداره باشگاه را برعهده گرفته و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم، استقلال از لحاظ ساختاری هم به شرایط مطلوبی برسد. به شخصه برکناری مدیرعامل سابق و تغییرو تحولات مدیریتی را به فال نیک می گیرم.

وی ادامه داد: به طور نمونه باید به کمپ مرحوم ناصرحجازی اشاره کنم که به اسم اسطوره باشگاه استقلال است اما وضعیت خوبی ندارد. کیفیت زمین چمن آن قابل قبول نیست و از لحاظ فنی و تاکتیکی هم با توجه به اینکه آپارتمان های زیادی آن را احاطه کرده اند شما نمی توانید تمرینات تاکتیکی را با خیال راحت انجام دهید چون ممکن است لو برود. انشالله با ورود مالکیت جدید امکانات سخت افزاری افزایش و کمپ زنده یاد حجازی هم بازسازی شود.
پیشکسوت استقلال که در فصل جاری یکی از حامیان جواد نکونام بوده، در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: من جواد نکونام را به یک دلیل ویژه دوست دارم و از او خیلی خوشم آمدکه هنوز هم جایی نگفته ام. زمانی که او ملی پوش مطرح ما بود و من هم مربی بودم، علاقه اش به استقلال را اعلام کرد. معمولا بازیکنان تیم ملی بنابرمصلحت یا منفعت هرگز استقلالی یا پرسپولیسی بودن خود را علنی نمی کنند. جواد نکونام اما اعلام کرد استقلالی است و از همان زمان ارادتم به عنوان یک استقلالی به او بیشتر شد.

صمد مرفاوی افزود: جواد نکونام زمان سرمربیگری آقای قلعه نویی هم یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود و حالا به عنوان مربی توانسته است موفق ظاهر شود. او به عنوان سرمربی فصل عجیب و غریب و بسیار سختی را پشت سرگذاشت و با مشکلات فراوانی جنگید تا تیمش را صدرنشین نگه دارد. این خصلت جنگندگی او را هم دوست دارم که چه در زمان بازی و چه مربیگری روحیه مبارزه طلبی و برتری دارد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان توصیه ای هم به جواد نکونام کرد و گفت: به عنوان یک استقلالی و کسی که با افتخار پیراهن آبی رنگ این تیم را پوشیدم از جواد نکونام می خواهم توجهی به برخی منتقدان نکند. از ابتدای فصل گفتم که نکونام استراتژی درستی انتخاب کرده و با توجه به داشته هایش نتایج خوبی هم گرفته است. او در ۵ هفته پایانی هم باید همان استراتژی را دنبال کند و پیگیر انتقادات گول زننده نشود. استقلال با همین فرمان می تواند در ۵ بازی باقی مانده بهترین نتایج را گرفته و به امید خدا همه ما استقلالی ها را شاد و خوشحال کند.

کد خبر 849209 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال