Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مدنی ظهر سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید جامعه الزهرا (س) ضمن تشکر از همکاران و خدمتگزاران این مجموعه، از رهبر معظم انقلاب به دلیل اعتماد در انتصاب و قبول استعفا تشکر کرد و گفت: برخی مشکلات و بیماری‌های جسمانی برای من ایجاد مشکل کرده است و از آنجا که استرس کاری برایم مضر است، بدون هیچ بهانه‌ای، توانایی ادامه همکاری را نداشتم لذا تصمیم به استعفا گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر سابق جامعه الزهرا با اشاره به لزوم رعایت قوانین افزود: من تلاش کردم همه قوانین مصوب را رعایت کنم و بعضی تصمیمات را علی رغم برخی فشارها، بخاطر حراست از قانون، عملی کردم.

وی تشکیل مدیریت واحد برای ارگان‌های فعال در جامعه الزهرا را از جمله تلاش‌های صورت گرفته در زمینه حفظ بنیادین جامعه الزهرا اشاره کرد و گفت: تلاش برای عدم کاهش بودجه، تثبیت همایش کتاب سال بانوان و پیگیری صدور مدارک تحصیلی، از دیگر اقدامات در این زمینه است.

حجت الاسلام مدنی افزود: هرچند مشکلات بسیاری در این راه وجود داشت ولی با یاری خداوند و مدد اهل بیت (ع)، برای حل این مشکلات تلاش کردیم و از آن عبور کردیم.

مدیر سابق جامعه الزهرا به اصلاحات ساختار تشکیلاتی این مجموعه آموزشی اشاره کرد و افزود: ما با کمک هیأت امنا، تشکیلات و چارت نفرات را اصلاح کردیم و برای بهبود شرایط در این زمینه وضعیت شغلی و استخدامی بعضی از نیروها را تغییر دادیم.

وی با اشاره به رشد و تشکیل همه بخش‌های جامعه الزهرا، گفت: تشکیل بخش تربیت مدرس، بخش تربیت پژوهشگر، اداره بازرسی و نظارت، تشکیل بخش نخبگان و انتشار مجلات علمی از جمله فعالیت‌های ما در این زمینه بوده است.

حجت الاسلام مدنی با اشاره به بی نیازی این مجموعه از بودجه دولتی، پیگیری موضوع منابع پایدار را لازم دانست و در پایان برای پیشرفت جامعه الزهرا دعا کرد.

کد خبر 5154757

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه الزهرا س حوزه علمیه قم مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا کرمانشاه زلزله بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز سی سخت شهرستان کرج کرونای انگلیسی اردبیل مشهد شهرکرد جامعه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یونسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تفاهم‌نامه‌های امضا شده با بانک‌های عامل استان، زمینه دریافت وام کم‌بهره و ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کار برای نخبگان مهارتی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به روزرسانی آموزش‌های مهارتی و توجه بیش از پیش به نیاز بازار کار در این زمینه را از اولویت‌ها دانست و افزود:جامعه هدف اشتغال متفاوت است و برای هر بخش باید برنامه‌های متناسب با ظرفیت‌های همان جامعه هدف تدوین و اجرا شود. 

وی توانمندسازی و به روزرسانی سطح مهارت شاغلان و نیروهای کار و نیز بالا بردن بهره‌وری بنگاه‌ها را از مهمترین اهداف راه‌اندازی و توسعه مراکز جوار و بین کارگاهی دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از نخبگان مهارتی استان خواست برای بهره مندی از تسهیلات مذکور به مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان اردبیل مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل