Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز سه شنبه در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در سالن جلسات استانداری افزود: با توجه به شرایط کشور بها دادن به مدرسه‌ سازی و امر آموزش‌ ضرورتی است اجتناب ناپذیر.

وی ادامه داد: در دنیا خیریه و خیران وجود دارند اما تجلی و فراوانی خیران و خیریه در کشور اسلامی ایران به ویژه این استان نمود بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان تصریح کرد: در فرهنگ ما از خیران و خیریه‌ها به عنوان باقیات صالحات نام برده می‌شود از این رو قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

رضایی خاطرنشان کرد: از استان اصفهان انتظار اقدامات نو، بدیع و خلاقانه داریم، این در حالی است که تنوع و سلیقه فرهنگی بالایی در این استان وجود دارد.

وی اظهار داشت: عزم دولت برای یادگیری و آموزش‌ جدی است و اقدامات چشمگیری در این راستا صورت گرفته است.

استاندار اصفهان گفت: در کنار مدرسه سازی باید خیرسازی هم صورت بگیرد.

فعالیت بیش از ۱۵۰۰ خیر مدرسه ساز در اصفهان 

نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: طی ۲ سال گذشته به همت دولت تدبیر و امید مدرسه سازی افزایش پیدا کرد.

محمد صافی اضافه کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ خیر در حوزه مجمع خیران مدرسه ساز حضور فعال دارند که بیش از ۲۰۰ نفر از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند و تاثیر بسزایی در تشویق و ترغیب خانواده‌ها در راستای ساخت مدرسه داشتند.

وی تصریح کرد: از سال ۷۸ تاکنون در استان اصفهان  هزار و ۲۷۶ پروژه در قالب مدارس کوچک و بزرگ با ۷۶ هزار کلاس و یک میلیون و دویست هزار مترمربع توسط خیران با مشارکت اعتبارات منابع دولتی احداث شده است.

نایب رئیسی مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان اضافه کرد: در سال جاری ۷۶ پروژه با ۵۰۵ کلاس و ۷۹ هزار و ۶۲۷ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان توسط خیران انجام شده است.

بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان امروز از طریق ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار و از ۱۰۴ خیر مدرسه ساز استان تجلیل شد.

مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان در سال ۱۳۷۸ به منظور جذب هر چه بیشتر خیرین و ساماندهی کمک‌های مردم در حوزه مدرسه‌سازی تشکیل شد، این مجمع با ۸۰۰ عضو در ۱۶ شهرستان استان اصفهان فعال است.

در سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ بالغ بر ۹۰۰ هزار دانش‌آموز در پنج هزار واحد آموزشی در استان اصفهان به تحصیل مشغول هستند.

برچسب‌ها خیران مدرسه ساز استانداری اصفهان  عباس رضایی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خیران مدرسه ساز استانداری اصفهان عباس رضایی خیران مدرسه ساز استانداری اصفهان عباس رضایی اخبار کنکور مدرسه ساز استان اصفهان خیران مدرسه ساز استان اصفهان مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمزه کازرونی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فعال در صنعت پتروشیمی درباره فعالیت این شرکت گفت: این شرکت در تولید کاتالیست ها و مواد نانوساختار فعالیت دارد و توانستیم کاتالیست رفرمینگ نفتا را تولید و تجاری سازی کنیم.

کازرونی اضافه کرد: عمده محصولات تولیدی و فناوری های توسعه یافته در این شرکت دانش بنیان منحصر به تعداد معدودی از شرکت‌های دنیا است و با بومی‌سازی این محصولات توانستیم در مسیر رفع نیاز کشور به واردات آن‌ها گام برداریم. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست های ریفرمینگ نفتا فعالیت دارد که در زمینه تولید بنزین استفاده می‌شود و جزو محصولات تحریمی است.

این فعال فناور با اشاره به این‌که تولید بنزین که جزو فرآورده‌های حیاتی محسوب می‌شود وابسته به حضور کاتالیست‌ ریفرمینگ نفتا نانوساختار است، عنوان کرد: برای تولید بنزین و مواد آروماتیک در پالایشگاه‌ها از این کاتالیست استفاده می‌شود که نمونه ایران‌ساخت آن با کیفیتی مشابه نمونه خارجی عرضه می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تولید سایر فرآورده‌های پتروشیمی نانوساختار در این مجموعه فناور گفت: از دیگر محصولات جدید این شرکت می توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری های افزودنی سوخت به شمار می‌رود و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است