Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دادفر، عصر سه‌شنبه اظهار داشت: یکی از بخش‌های کرونایی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش با بستری شدن ۲۰ نفر که وضعیت چهار نفر از آنها نیز وخیم است، تکمیل شده و از ظهر امروز (پنجم اسفند 99) بستری در بخش دوم کرونایی نیز آغاز شده است.

وی افزود: روند بستری مبتلایان به کرونا همچنان در حال افزایش است و این موضوع شرایط منطقه را در وضعیتی بحرانی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادفر اضافه کرد: نشست اضطراری کرونایی صبح امروز( سه‌شنبه) در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش با هدف آمادگی هر چه بیشتر این مرکز برای مقابله بهتر با پیک‌های احتمالی در روزها و هفته‌های آینده، برگزار شد و شرایط در ابعاد مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

وی، با بیان اینکه تمام تجهیزات و امکانات درمانی در این مرکز آموزشی برای کمک به روند بهبود و درمان بیماران کرونایی فراهم است، گفت: تامین امکانات اگرچه وظیفه و رسالت کادر درمان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است اما هیچ گونه تضمینی برای بهبود بیماران کرونایی و مبتلایان به این ویروس مرگبار وجود ندارد و به همین سبب خواستار توجه بیش از پیش مردم این شهرستان و سایر شهرهای جنوبی استان فارس نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در سطح ملی، استانی و شهرستانی هستیم.

عادی انگاری شرایط علت افزایش شمار مبتلایان به کرونا در گراش است

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش، هم بیان کرد: وضعیت رنگ بندی کرونایی این شهرستان در هفته‌های گذشته، بین زرد و حتی آبی در نوسان بود اما در چند روز گذشته با افزایش تعداد مبتلایان، نارنجی شده است.

سید جواد محقق افزود: عادی انگاری و کم توجهی نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان و منطقه جنوب فارس به شدت کاهش یافته و همین امر موجب افزایش تعداد مبتلایان و همچنین سبب بدتر شدن اوضاع در شهرستان گراش شده است.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها گراش ویروس کرونا لارستان فارس بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش ویروس کرونا لارستان گراش ویروس کرونا لارستان فارس بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس