Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود بنانژاد روز سه‌شنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: مکانیزه کردن حوزه عرضه کالا از مبدا تا مقصد هدف اصلی راه اندازی سامانه توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار اتاق اصناف مشهد است که یک ماه از راه‌اندازی آن می‌گذرد.

وی اضافه کرد: سامانه توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار اتاق اصناف مشهد در تلاش است کالاهای اساسی را با نرخ مصوب به دست مردم یا مصرف کننده واقعی برسد و واسطه ها و دلالها را از میان بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: نظارت بر عرضه کالا به ویژه کالاهای اساسی با نرخ مصوب از طریق سامانه مزبور به آسانی انجام می‌گیرد و مانع از سوء استفاده عده‌ای سودجو می‌شود.

بنانژاد افزود: علاوه بر ثبت نام هزار و ۶۰۰ واحد صنفی در این سامانه، تاکنون ۴۰ انبار توزیع کالا، چهار هزار و ۶۹۰ سفارش خرید کالا توسط خرده فروش و مباشر، ۹۲۰ تن کالا و کد ملی ۵۶۰ هزار نفر و ۳۰ طرح ویژه توزیع کالا در آن ثبت شده است.

وی اضافه کرد: صنوف ثبت شده در این سامانه تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی منتخب هستند که شبکه فروش کالا را تشکیل می‌دهند و تاکنون ۲ مورد از کالاهای اساسی شامل شکر و روغن با نرخ مصوب از طریق این سامانه توزیع شده است.

رییس اتاق اصناف مشهد از آغاز جشنواره فروش فوق العاده نوروزی در مشهد همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این جشنواره از امروز از طریق نصب بنر و فروش الکترونیکی واحدهای صنفی فروش کالاهای پرمصرف نوروز با اعمال تخفیفات قانونی در سطح شهر آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه می‌یابد.

بنانژاد افزود: جشنواره فروش فوق العاده نوروزی طرحی از سوی اتاق اصناف ایران با شعار "نمایشگاهی به وسعت ایران" است که به دلیل شرایط شیوع کرونا و اجتناب از خرید تجمعی مردم جایگزین برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره شده است.

۹۶ اتحادیه و بیش از ۱۰۵ هزار واحد صنفی در مشهد فعال هستند.

برچسب‌ها مشهد کالای اساسی اصناف روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار اتاق اصناف ایران شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد کالای اساسی اصناف مشهد کالای اساسی اصناف روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار اتاق اصناف ایران شکر اخبار کنکور اتاق اصناف مشهد توزیع کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد