Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:44:43 GMT

رشد 26 درصدی صادرات استان کرمان در 11 ماهه امسال

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۴۹۴۰

رشد 26 درصدی صادرات استان کرمان در 11 ماهه امسال

ایسنا/کرمان مدیرکل گمرکات استان کرمان گفت: صادرات استان کرمان در11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد افزایش داشته است.

"محمدرضا قادر" امروز پنجم اسفندماه اظهار کرد: میزان صادرات گمرکات استان کرمان، طی 11 ماهه امسال 383 هزار و 565 تن به ارزش بیش از928 میلیون دلار بوده که این از نظر ارزشی نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشورهای چین، هند، آلمان، عراق، ترکیه، امارات متحده عربی، ایتالیا و روسیه به عنوان کشورهای هدف صادرات استان کرمان نام برد و افزود: پسته، مغز پسته، خرما خشک و تازه، مصنوعات مسی، نانو کامپوند مستریچ گرانول، شکر و ... از جمله اقلام صادراتی استان کرمان است.

قادر با اشاره به 361 میلیون دلار واردات استان کرمان در سال جاری گفت: عمده کالاهای وارداتی استان کرمان شامل اجزا و قطعات خودرو، سایر لوازم و ماشین آلات صنعتی، اجزا و قطعات مودم، لوازم صنعتی و برقی و ... بوده است که از کشورهای چین، انگلستان، ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی، هندوستان، مالزی، آلمان، اسپانیا، ایتالیا وارد شده است .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صادرات استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: ۱۰۸ هزار تن کالا در فروردین ماه امسال از استان مازندران به روسیه صادر شده که از لحاظ وزنی ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

او افزود: این کالا‌ها شامل سیمان، گچ، لبنیات و میوه بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: به لحاظ ارزشی نیز صادرات کالا از مازندران به روسیه ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

در فروردین ماه امسال بالغ بر ۲۴ میلیون دلار کالا از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی صادرات از استان کرمانشاه
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!