Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز گفت: با پیگیری های مکرر انجام شده و موافقت معاون وزیر نیرو و دستور صریح معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور با تخصیص 100  میلیارد تومان اعتبار مازاد بر اعتبارات قبلی برای آبرسانی به شهرستان آبیک موافقت شد.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز گفت: با پیگیری های مکرر انجام شده و موافقت معاون وزیر نیرو و دستور صریح معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور با تخصیص 100  میلیارد تومان اعتبار مازاد بر اعتبارات قبلی برای آبرسانی به شهرستان آبیک موافقت شد و با این کار عملیات انتقال آب از سد طالقان تا پایان دولت دوازدهم به این شهر تکمیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطف الله سیاهکلی در خصوص پیگیری برخی مطالبات به حق مردم در زمینه آب شرب شهرها و روستاهای استان اظهارداشت: استان قزوین با همه ظرفیت ها و توانمندی هایی که در بخش های مختلف دارد اما متاسفانه با محرومیت و مشکلات جدی هم مواجه است بویژه کمبود آب در مناطق شهری و روستایی از مهمترین دغدغه های جدی مردم و
مسئولان است.
وی افزود: محروم بودن مردم شهرستان آبیک از آب شرب سالم و بهداشتی در سالهای گذشته از مهمترین مطالباتی بود که از ابتدای دوره نمایندگی به عنوان مهمترین دغدغه اینجانب در اولویت برنامه های قابل پیگیری قرار گرفت و همه تلاش خود را به کار گرفتم تا اعتبارات طرح های تعریف شده برای تامین آب شرب اختصاص یافته و کار بسرعت اجرایی شود.
سیاهکلی اظهارداشت: طرح آبرسانی به استان قزوین از سد طالقان برای تامین آب شرب 14 شهر و 194 روستا بر اساس صورت جلسه بازنگری مطالعات طرح جامع تامین و انتقال آب شرب در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد 85 کیلومتر خط انتقال به شبکه های آب روستایی توسط شرکت آب منطقه ای انجام شود.
وی گفت: البته این طرح فازبندی شد و آبرسانی به شهرستان آبیک در فاز اول و در اولویت قرار گرفت و اعتبار مورد نیاز برای فاز اول حدود 190 میلیارد تومان پیش بینی شد که با توجه به محدودیت های اعتباری قرار شد حداقل  100 میلیارد تومان آن تامین شود تا کار سرعت گیرد و در مکاتبات متعدد با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر عدل معاون فنی و امور زیربنایی و تولیدی سازمان، اعلام شد این طرح بر اساس وعده دولت بایستی تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری رسیده و کام مردم از خدمات نظام شیرین شود.نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: عملیات اجرایی این پروژه مشتمل بر 17.5 کیلومتر خط لوله شامل 8 کیلومتر لوله چدنی 500 میلیمتری و  حدود 9.5 کیلومتر لوله فولادی با قطر 1400 و 1600 میلیمتر به همراه تاسیسات لازم بود که پیشرفت 45 درصدی داشت و با نظر کارشناسان اعلام شد با تزریق 100 میلیارد تومان می توان فاز اول را برای رساندن آب شرب سالم و بهداشتی به شهر آبیک اجرا کرد.
وی گفت: مجموع برآورد هزینه عملیاتی اجرایی پروژه آبرسانی به شهرستان آبیک بالغ بر 190 میلیارد تومان است که حدود  143میلیارد تومان آن برای خرید لوله های فولادی و مابقی برای عملیات اجرایی سیویل،تهیه شیرآلات، احداث مخزن و لوله های چدنی داکتیل در نظر گرفته شده است.
سیاهکلی اضافه کرد: این موضوع با مهندس تقی زاده خامسی معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو نیز مطرح شد تا پیگیری لازم برای تامین اعتبار آن در دستور کار قرار گیرد.
نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت : خوشبختانه پس از دیدار با معاون وزیر نیرو و موافقت ایشان و جلسه امروز با معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور، با درخواست کتبی اینجانب و دستور صریح معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور با تخصیص 100  میلیارد تومان اعتبار مازاد بر اعتبارات قبلی برای آبرسانی به شهرستان آبیک موافقت شد و به لطف الهی عملیات انتقال آب از سد طالقان تا پایان کار دولت دوازدهم به این شهر تکمیل خواهد شد.
سیاهکلی از زحمات و پیگیری های ویژه امام جمعه شهرستان ، استانداران و نمایندگان سابق و  فعلی، و اقدامات شایسته و مستمر مدیرانآب منطقه ای و آبفای استان قزوین و تلاشهای جدی مدیران برنامه و بودجه استان و همه مسئولان شهرستان آبیک در اجرا و پیگیری این طرح  تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری کرد با افتتاح این طرح های مهم آبرسانی  در موعد مقرر، ضمن حل مشکلات کم آبی، شاهد عملی شدن مطالبات به حق مردم و جلب رضایت ولی نعمتان خود باشیم .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قزوین آبیک معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور آبرسانی به شهرستان آبیک میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی