Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره احتمال جدایی خود از این باشگاه اظهار داشت: با توجه به این که عملکرد خوبی داشتم، طبیعی بود که ۲، ۳ پیشنهاد داشته باشم، اما به خاطر تعصب و تعهدم به صنعت نفت و هواداران این تیم، از دیگر باشگاه‌هایی که به من پیشنهاد دادند عذرخواهی و تشکر کردم و قرار شد در خدمت صنعت نفت باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورموسوی در پاسخ به این سوال که کدام باشگاه‌ها به او پیشنهاد  داده بودند عنوان کرد: از نظر اخلاقی بهتر است که اسمی از آن باشگاه‌ها نبرم. اهل بازارگرمی نیستم، اما برخی باشگاه‌ها به من پیشنهاد دادند و من همان موقع پاسخ رد دادم، زیرا وقتی ما به بازیکنان می‌گوییم که به باشگاه‌های خودتان وفادار باشید، خودمان هم باید الگوی آن‌ها باشیم. ما نتوانستیم بازیکنانی که مد نظرمان بود را جذب کنیم، اما همچنان در خدمت باشگاه صنعت نفت هستم.

بیشتر بخوانید

پورموسوی: رفیق نیمه راه نیستم/ با وجود مشکلات و پیشنهاد دیگر تیم ها، در صنعت نفت می‌مانم

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره عملکرد خوب خود در این تیم گفت: خیلی‌ها به من می‌گفتند که به صنعت نفت نرو، زیرا مردم آبادان فوتبالی هستند و تو را نمی‌پذیرند، اما خدا را شکر عملکرد بازیکنان، کادر مدیریتی و کادرفنی خوب بود و همه دست به دست هم دادیم و طوری عمل کردیم که کسی فکرش را هم نمی‌کرد. ما پیش از شروع لیگ تنها ۲۵ روز فرصت داشتیم تا علاوه بر جذب بازیکن، تیم را برای حضور در مسابقات آماده کنیم. پیش از شروع فصل تمام بازیکنان رفته بودند و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم بسته شده بود، اما ما با اعتمادی که به هم داشتیم، کارمان را شروع کردیم و خدا به ما کمک کرد.

او افزود: ۲ ساعت قبل از نخستین بازی ما در لیگ برتر که مقابل پیکان بود، به ما اطلاع دادند که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز نشده و ما حق استفاده از بازیکنانی که جذب کرده‌ایم را نداریم. برای کامل شدن لیست ۱۸ نفره تیم، به بازیکنان جوانان و امید صنعت نفت زنگ زدیم و آن‌ها را از خواب بیدار کردیم تا مقابل پیکان روی نیمکت ما بنشینند. حتی البسه تیم هم به مقدار کافی موجود نبود، اما خدا را شکر توانستیم پیکان را ببریم. تلاش کردیم تیم به یک باور برسد و توانستیم بازی باخته را با چند بازیکن جوان با پیروزی به پایان برسانیم. پس از آن بازی هواداران ما را در جمع خودشان پذیرفتند. برای حضور روی نیمکت صنعت نفت آبادان، خیلی‌ها می‌گفتند پورموسوی کار سختی دارد و همان ابتدا که به این شهر آمدم، مخالفانی داشتم، اما هر چقدر زمان سپری شد، مردم فوتبالی آبادان متوجه شدند که ما برای چه کاری به صنعت نفت آمدیم و از ما حمایت کردند.

پورموسوی در واکنش به این که چرا صنعت نفت در خانه نتایج خوبی می‌گیرد، اما عملکرد این تیم در بازی‌های خارج از خانه چندان مطلوب نیست بیان کرد: نمی‌خواهم چیزی را توجیه کنم، اما ما برای سفر به دیگر شهر‌ها مشکل داریم. ما برای بازی با مس رفسنجان به تهران رفتیم، از این شهر به کرمان سفر کردیم و روز بازی از کرمان راهی رفسنجان شدیم و یک ساعت و نیم قبل از شروع بازی به این شهر رسیدیم. هیچ تیمی این طور سفر نمی‌کند. تمام تیم‌ها با پرواز چارتر به رفسنجان رفتند. باید خستگی تیم ما هم در نظر گرفته شود.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: بازی‌های نیم فصل اول فشرده بود و تنها ۵ روز فاصله میان بازی‌ها بود. ما ۲ روز پیش از بازی عازم شهر‌های دیگر شدیم و ۲ روز پس از بازی هم به آبادان رسیدیم. یعنی ۴ روز را از دست دادیم. برای بازی با آلومینیوم و مس رفسنجان خیلی مشکل داشتیم و فقط یک جلسه توانستیم تمرین کنیم.

او درباره شکست خانگی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی با سپاهان یکی از بهترین بازی‌های ما در لیگ بیستم بود، زیرا در آن بازی ۶۰۰ پاس دادیم و بالای ۶۰ درصد مالکیت توپ داشتیم، اما متاسفانه با وجود عملکرد خوبی که ارائه کردیم، آن بازی را باختیم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که چه هدفی برای نیم فصل دوم دارد اظهار کرد: خدا را شکر در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول داریم. ما با توجه به بودجه تیم، لیست بازیکنان مدنظرمان را به باشگاه داده‌ایم و امیدوار بودیم که با تقویت تیم، جایگاه صنعت نفت آبادان را در نیم فصل دوم بهتر کنیم. با این حال تا به امروز یک بازیکن هم جذب نکردیم، زیرا میزان بودجه باشگاه و زمان پرداخت آن مشخص نیست. از طرف دیگر دستمزد بازیکنانمان در نیم فصل اول را هم به طور کامل پرداخت نکرده‌ایم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز است و در مصاحبه‌ای که با رادیو آبادان داشتم نیز گفتم که ما می‌خواستیم جایگاه تیم را در نیم فصل دوم ارتقا دهیم، اما بازیکنان کمی داریم و آن قدر بازیکن نداریم که چرخشی ترکیب را بچینیم و اگر یک بازیکن آسیب دید به او استراحت بدهیم. ما مجبوریم که از همین داشته هایمان استفاده کنیم. اگر می‌خواهیم در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته باشیم، چاره‌ای جز تقویت تیم نداریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان و مربیان ایرانی برای موفقیت به ترفند‌هایی مانند جادوگری متوسل می‌شوند گفت: اگر بخواهیم به صورت قطعی درباره این موضوع صحبت کنیم، باید بگویم که چنین چیزی در فوتبال ایران وجود ندارد. کسی که این ادعا‌ها را مطرح می‌کند، ضعف خودش را نشان می‌دهد. اگر جادوگری موفقیت می‌آورد، اکنون هند باید در فوتبال دنیا آقایی می‌کرد. گاهی اوقات بازنده‌ها چنین اتهاماتی را به دیگران می‌زنند، اما من ندیدم که تیمی در دراز مدت نتایج خوبی کسب کند. تمام تیم‌ها افت و خیز دارند و این نشان می‌دهد که این صحبت‌ها نتیجه توهمات و انرژی‌های منفی خودمان است و من هیچ اعتقادی به جادوگری در فوتبال ندارم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان نیم فصل دوم خدا را شکر باشگاه ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امیر سرتیپ دوم داوود نظام اسلامی در مراسم سالگرد خادم الشهدا، شهید محمد سلیمانی که در مسجد جامع رودسر برگزار شد، با بیان اینکه عملیات غرورآفرین «وعده صادق» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید، افزود: پس از گذشت ٧ دهه از تشکیل این رژیم غاصب و کودک کش، هیچ کشوری توان رویارویی با این رژیم جعلی که مورد حمایت آمریکای جنایتکار و دیگر هم پیمانانشان است را نداشت، اما به فضل الهی و با تکیه بر توان دانشمندان غیورمان در صنعت نظامی، این عملیات با اقتدار انجام شد و موجب حیرت جهانیان شد.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند این عملیات فقط یک سیلی بوده و در صورت تعرض به خاک کشورمان از هر نقطه از دنیا، جمهوری اسلامی با اقتدار و تمام توان در برابر هرگونه تعرض و تهدید ایستادگی کرده و جوابی دندان شکن، قاطع و پشیمان کننده خواهد داد.

امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل ارتش هم در این مراسم با بیان اینکه خادمین شهدا با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، با حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در راه خدمت به زائران تلاش می‌کنند، گفت: شهید محمد سلیمانی از جمله خادمینی بود که تا پای جان در این راه تلاش کرد و خداوند هم مزد خدماتش راعطا کرد.

خادم شهید محمد سلیمانی ششم فروردین سال ٨٩ ، بر اثر حادثه‌ای هنگام خدمت به زائران راهیان نور، در مناطق عملیاتی جنوب کشور، در پادگان میشداغ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»