Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:40:24 GMT

طرز تهیه رولت مرغ و قارچ مخصوص

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۷۰۴۹

طرز تهیه رولت مرغ و قارچ مخصوص

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه قصد داریم شما را با طرز تهیه   رولت مرغ و قارچ  آشنا کنیم.

مواد لازم
شیر یا آب ۱/۲ لیوان
روغن ۲ قاشق غذا خوری
آرد ۲ لیوان
نمک و فلفل به مقدار لازم
تخم مرغ (زرده) ۲ عدد
پودر آویشن ۱ قاشق چای خوری
کره ۲ قاشق غذا خوری
سیر ۲ حبه
پیاز ۱ عدد
قارچ ۵۰۰ گرم
کشمش پلویی ۱/۲ لیوان
سینه مرغ کامل ۴ عدد

بیشتر بخوانید

آموزش آشپزی؛ از کتلت پوژارسکی و کباب گوشت شتر مرغ حرفه‌ای تا شیرینی دارچینی خوشمزه شب عید + تصاویر

طرز تهیه
سینه‌های مرغ را بکوبید تا نرم و پهن شوند (مانند شنیسل مرغ)، پس از اینکه سینه‌های مرغ را کوبیدید روی سطحی پهن کنید و روی آن پودر آویشن، نمک و فلفل بپاشید و کشمش‌ها را در مرکز سینه‌های کوبیده شده قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سینه‌های مرغ را از اطراف جمع کنید تا همانند رولت شوند سپس با خلال‌های چوبی به هم متصل کنید و روی ان مقداری پودر آویشن، نمک و فلفل بپاشید؛ داخل قابلمه مقداری روغن بریزید و رولت مرغ را داخل روغن تفت دهید تا طلایی شود

سپس رولت را داخل فویل المینیومی بپیچید و داخل فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد به مدت ۴۰ دقیقه قرار دهید تا کباب شود.

در مدتی که مرغ کباب میشود میتوانید مایه قارچ را اماه کنید، برای تهیه مایه قارچ ابتدا پیاز و سیر‌ها را خرد کنید و در کره تفت دهید تا نرم شوند

سپس قارچ‌های خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا قارچ‌ها سرخ شوند، نمک و فلفل بزنید و از روی حرارت بردارید سپس با میکسر مواد را پوره کنید.

برای تهیه خمیر آرد، نمک و روغن را داخل کاسه‌ای بریزید و مخلوط کنید سپس شیر یا آب را کم کم اضافه کنید و با دست مخلوط کنید تا خمیر نرمی بدست بیاید که به دست نچسبد، خمیر را داخل کاسه‌ای بگذارید و روی ان را بپوشانید و حدود ۳۰ دقیقه استراحت دهید.

پس از استراحت خمیر را به ۲ قسمت تقسیم کنید، یک قسمت از خمیر را روی سطحی که آرد پاشیده اید باز کنید و رولت مرغ کباب شده را در مرکز ان قرار دهید و اطراف رولت مرغ را با مایه قارچ پوشش دهید؛ زرده‌های تخم مرغ را داخل کاسه‌ای بریزید و بزنید سپس روی سطح خمیر مقداری زرده تخم مرغ بمالید.

خمیر دوم را با وردنه پهن کنید و روی رولت را کامل با خمیر پوشش دهید، لبه‌های خمیر را با زرده تخم مرغ به هم بچسبانید و روی سطح خمیر را با چنگال چندین سوراخ ایجاد کنید سپس با زرده تخم مرغ تمام سطح خمیر را کامل پوشش دهید.

رولت را داخل فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد که از قبل روشن کرده اید و گرم شده است به مدت ۴۰ – ۶۰ دقیقه قرار دهید تا روی نان رولت طلایی شود (دمای فر‌ها متفاوت است و باید نان را زیر نظر داشته باشید)، پس از پخت رولت را از فر خارج کنید و ۱۵ دقیقه اجازه دهید رولت خنک شود سپس برش بزنید و بهمراه سس دلخواه سرو کنید.

منبع: پاپیون

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی طرز تهیه نمک و فلفل قرار دهید رولت مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) شهرستان بردسکن گفت: تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن با مشکل ناباروری دست و پنجه نرم می‌کنند.

جمشید رحیمی در گفت و گو با ایسنا با گرامیداشت هفته سلامت به وضعیت ناباروری در مردان اشاره کرد و افزود: تشکیل زندگی مشترک شیرین است اما خانواده هنگامی تکمیل‌تر می‌شود که کودکشان را در آغوش گیرند.

وی با بیان اینکه تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن با مشکل ناباروری دست و پنجه نرم می‌کنند، دلایل ناباروری در مردان را متفاوت دانست و تصریح کرد: یکی از موارد مهم و قابل درمان کریپتوارکیدیسم یا نهان بیضگی است.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهرستان بردسکن اذعان کرد: در دوران جنینی بیضه‌ها داخل شکم قرار دارند و به‌تدریج قبل از تولد به سمت پایین حرکت کرده و داخل کیسه بیضه جای می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳ درصد موارد بیضه‌ها داخل شکم می‌مانند و یا در مسیر مهاجرت‌ گیر کرده و به کیسه بیضه نمی‌رسد و بیضه نزول نکرده، گفت: علاوه بر اینکه قدرت باروری پیدا نمی‌کند و به بلوغ نمی‌رسد در سنین میانسالی سرطانی شده و می‌تواند باعث مرگ فرد شود.

رحیمی افزود: اگر یک بیضه نزول کرده باشد فرد مشکل فرزندآوری ندارد ولی خطر سرطان برای بیضه دیگر وجود دارد. با معاینه توسط خود فرد و والدین و یا پزشک و مشاهده خالی بودن یک یا هر دو کیسه بیضه به این بیماری مشکوک شده و با سونوگرافی به تشخیص قطعی می‌رسیم.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۶ کودک در بردسکن به جمع نهان بیضگان بردسکنی اضافه می‌شود، افزود: بهترین سن تشخیص قبل از ورود به دبستان است.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهرستان بردسکن یکی از اهداف وزارت بهداشت را از معاینه دانش‌آموزان در مراکز بهداشتی درمانی توسط پزشک کشف همین بیماری دانست.

وی گفت: متأسفانه اکثر والدین حتی فرزند را به مرکز جامع سلامت نمی‌آورند و فرم مربوطه را به منشی پزشک داده و عجله دارند که سریع مهر زده شود و فرم را به مدرسه تحویل دهند.

رحیمی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ تعدادی از دانش آموزان پسر را در گروه ۶ تا ۱۸ سال معاینه کردم و ۷ مورد کشف شد. این افراد درمان شدند ولی بعضی از آنها فقط از خطر سرطان جستند ولی تا آخر عمر فرزندی نخواهند داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)
  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲