Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فکر می‌کنید با بودجه ۱۵ هزار پوندی چه ماشینی می‌توانید بخرید که در عرض پنج ثانیه یا کمتر صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت (صفر تا ۱۰۰ کیلومتر) را پر کند؟ ما در حال پیدا کردن اتومبیل‌هایی هستیم که می‌توانیم با کمتر از ۱۵ هزار پوند خریداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو‌ها می‌توانند در مدت زمان ۵ ثانیه یا کمتر، از سرعت صفر به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت (یا ۶۰ مایل بر ساعت که تقریبا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌شود) برسند.

فقط به خاطر داشته باشید که ما از تصاویر آماده استفاده کرده ایم، نه از تصاویر اتومبیل‌های واقعی ذکر شده. مطمئنا اتومبیل‌هایی که می‌توانید با قیمت ۱۵ هزار پوند بخرید قطعاً فرسوده‌تر هستند.

بهترین خودرو‌های کار کرده دنیا با قیمت کمتر از ۱۵ هزار پوند

در ادامه به معرفی بهترین خودروهای کار کرده دنیا با قیمت کمتر از ۱۵ هزار پوند می پردازیم.

خودروی Jaguar XJR (X۳۵۰)

جگوار XJR (X۳۵۰) ساخت سال ۲۰۰۷ که ۸۰ هزار مایل هم مسیر طی کرده باشد، اکنون حدود ۱۳ هزار پوند قیمت دارد. این خودرو سرعت صفر تا ۶۲ مایل را در ۵.۳ ثانیه می‌پیماید.

جگوار XJR نمی‌تواند صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت را در مدت ۵ ثانیه مدیریت کند، اما می‌تواند در آن زمان صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را پر کند و این به اندازه کافی مناسب است.

پورشه کاین توربو S

این مدل از پورشه کاین سرعت صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت را تنها در ۵.۲ ثانیه طی می‌کند و در عرض پنج ثانیه، می‌تواند به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت برسد. پورشه کاین توربو S که مدل سال ۲۰۰۶ است اکنون با ۹۹ هزار مایل کارکرد، قیمتی معادل ۹۷۵۰ پوند دارد.

خودروی  Audi S۸

خودروی آئودی S۸ مدل ۲۰۰۷، سرعت صفر تا صد کیلومتر (صفر تا ۶۲ مایل در ساعت) را در ۵.۱ ثانیه می‌پیماید. آئودی S۸ با ۱۱۶ هزار مایل پیمایش حدود ۱۱ هزار پوند قیمت گذاری شده است.

خودروی BMW Z۴M

خودروی Z۴M شرکت BMW فقط در ۵ ثانیه به سرعت صفر تا ۶۲ مایل (صفر تا صد کیلومتر) بر ساعت می‌رسد. این خودرو که مدل ساخت آن ۲۰۰۶ است حدود ۱۳ هزار پوند قیمت گذاری شده. البته این قیمت برای کارکردی معادل ۸۹ هزار مایل است.

خودروی Chevrolet Corvette C۵

شورولت کوروت C۵ هم صفر تا صد کیلومتر (یا همان سرعت صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت) را در ۵ ثانیه طی می‌کند. این خودروی مدل ۲۰۰۰ با پیمایش حدودی ۹۲ هزار مایل، ۱۴ هزار پوند قیمت خورده است. C۵ تبدیل شونده یکی از معدود اتومبیل‌هایی است که شورولت رسماً در انگلستان فروخته است.

خودروی Maserati Coupé

مازراتی کوپه هم خودروی نوستالژیک و جالبی است. البته این خودرو هم مانند بقیه ماشین‌ها در ۵ ثانیه به سرعت صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت می‌رسد. مازراتی کوپه که تولید سال ۲۰۰۳ است، با کارکرد ۶۲ هزار مایل حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ پوند قیمت آن است.

هنوز هم نمی‌توان GranTurismo را با قیمت زیر ۱۵ هزار پوند خرید، اما آن روز دور نیست. البته فعلا می‌توان از مدل دیگری با این قیمت بهره برد، البته اگر انتخاب شما باشد.

خودروی Porsche Boxster S

با بررسی‌های ما اکنون خودروی پورشه Boxster S تولید سال ۲۰۰۷ که ۸۱ هزار مایل مسافت را پیموده باشد، حدود ۱۰ هزار پوند می‌ارزد. این مدل پورشه هم تقریبا مانند پورشه کاین، از سرعت صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت را تنها در ۵ ثانیه طی می‌کند.

خودروی Audi RS۴ cabriole

این خودروی آئودی RS۴ سرعت صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت را بهتر از بقیه خودرو‌های لیست بالا، یعنی فقط در ۴.۹ ثانیه طی می‌کند. Audi RS۴ cabriolet ساخت ۲۰۰۷ که ۹۳ هزار مایل راه رفته حدود ۱۲ هزار پوند قیمت خورده است که به نظر ارزنده است.

خودروی Bentley Continental GT

خودروی Bentley Continental GT در مبحث شتاب از Audi RS۴ cabriolet هم بهتر است، چون سرعت صفر تا صدی را فقط در ۴.۸ ثانیه پر می‌کند. ساخت این خودرو در ۲۰۰۴ صورت گرفته و چنین اتوموبیلی با ۱۲۶ هزار مایل کارکرد را می‌توان با ۱۵ هزار پوند پیدا کرد و خرید.

خودروی BMW M۳ (E۹۲)

خودروی M۳ شرکت BMW نیز مثل خودروی قبلی، سرعت صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت را در کمتر از ۵ ثانیه (۴.۸ ثانیه) پر می‌کند. قیمت این خودرو مدل ۲۰۰۹ را با ۱۰۹ هزار مایل کارکرد را ۱۳ هزار پوند تخمین زده اند.

مصرف کنندگان به دلایل زیادی از جمله، فرمان پذیری عالی، تعادل شاسی، موتور ۴.۰ لیتری ۸ سیلندر، کیفیت و ارگونومی ساخت و ... طرفدار M۳ هستند. این اتومبیل واقعاً همه موارد بالا را دارد، اما M۳ استهلاک بالایی هم دارد و پول زیادی برای سوخت و تعمیر آن باید کنار گذاشت.

خودروی Mercedes CL۵۵ AMG‌

نمی‌شود در چنین گزارشی حرفی از خودرو‌های مرسدس به میان نیاید. CL۵۵ AMG ساخت سال ۲۰۰۵ است و صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت را در ۴.۸ ثانیه طی می‌کند. چنین خودرویی با ۱۳۵ هزار مایل کارکرد را می‌توان به راحتی با ۱۰ هزار و ۵۰۰ پوند خرید.

مرسدس در سال ۱۹۹۹ خودروی C۲۱۵ از نسل CL را با موتور‌های V۸ یا V۱۲ به بازار عرضه کرد. آن‌ها پیشرفته و لوکس بودند، اما هیچ یک از آن‌ها نتوانستند مانع پنج ثانیه‌ای را بشکنند.

اما وقتی CL در سال ۲۰۰۲ عرضه شد هم CL۵۵ AMG و هم CL۶۰۰ توانستند سرعت صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت را فقط در ۴.۸ ثانیه (قبلا به ترتیب ۶.۰ و ۶.۳ ثانیه بود) اعزام کنند. اکنون می‌توانید CL۵۵ یا CL۶۰۰ را با قیمتی کمتر از ۱۰ هزار پوند بخرید، البته باید به صورتحساب‌های تعمیر که وحشتناک هستند هم فکر کنید.

خودروی Mitsubishi Evo X FQ-۳۰۰

این مدل خودروی میتسوبیشی سرعت صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت را در ۴.۷ ثانیه طی می‌کند. Mitsubishi Evo X FQ-۳۰۰ ساخت ۲۰۰۸، با پیمایش ۷۵۰۰۰ مایل ۱۲ هزار و ۵۰۰ پوند قیمت گذاری شده اند.

اگرچه ما یک Evo X FQ-۳۶۰ را برای فروش با قیمت فقط ۹۷۵۰ پوند پیدا کردیم، اما ۱۴۳ هزار مایل کارکرد داشت که در این صورت ارزنده نیست.

بیشتر بخوانید:

اولین خودروی هیبریدی مک لارن با موتور الکتریکی V6 رونمایی شد خودرو کیا K8 اواخر امسال در ایالات متحده به فروش می رسد + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جگوار پورشه آئودی مازراتی خودرو های مرسدس میتسوبیشی معرفی خودرو ماشین لوکس ثانیه طی هزار پوند قیمت پورشه کاین ۵ ثانیه ۴ ۸ ثانیه خودرو ها ۱۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس را بررسی و بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد. وی دریافت که افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

بیشتر بخوانید: نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال

این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که محتاط باشند. وی خاطرنشان کردکه الگوهای مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بوده است.

از آنجایی که بایننس یکی از بهترین مراکز مبادلات مبتنی بر افراد است، داده‌ها نشان ‌می‌دهد که سرمایه‌گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های (پوزیشن) طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

به گزارش کریپتو، پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در روز جمعه، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داده است. بر اساس داده‌های کوین گکو، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۴هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۰ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۲۹۴.۹۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۰۸۹.۲۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۴۹ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۷ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۸۱.۶۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۸۰ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۴۴.۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۴ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۲۸۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۲۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۹۰ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۴۹ درصد افزایش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۵دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۷۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۹۹ درصد کاهش

انتهای پیام/

کد خبر: 1229452 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • شاهین کارکرده ۷۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد