Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:01:15 GMT

مکتب حاج قاسم برگرفته از سلوک ائمه اطهار (ع) است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۷۳۰۴

مکتب حاج قاسم برگرفته از سلوک ائمه اطهار (ع) است

به گزارش ایرنا، یوسف ارجونی شبانگاه سه شنبه در مرحله چهارم نهضت آزادسازی محکومان جرایم مالی غیرعمد زندان های استان کرمان طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: امروز در سطح کشور حوزه ستایشگری از حوزه های موفق و تاثیرگذار است و در جای جای این مملکت اسلامی و در بحران ها و گرفتاری های مختلف جامعه ستایشگری جز اولین جوامعی بودند که در صحنه های مختلف حضور یافتند تا باری از روی دوش نظام و انقلاب برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: مردم ما در کمال عزت، سربلندی و یاریگری پای نگاه و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستادند و نهضت عظیم کمک مومنانه را شکل دادند و امروز کشور ما بهترین الگو برای سایر کشورها است.
رییس بسیج مداحان کشور عنوان کرد: با وجود اینکه ریاست قوه قضاییه اعلام کرده که آماده هستیم تا درب های زندان ها را به روی همه کسانی که می خواهند زندان ها را ببیند باز کنیم مشروط بر اینکه ما نیز بتوانیم از زندان های آنها بازدید کنیم، هنوز جرات نکرده اند پاسخ دهند و نمی توانند پاسخ دهند.

وی ادامه داد: اما در مجموع زندان جای خوبی نیست و آزادی هر زندانی به معنای رهایی، عروج، پرواز و زندگی دوباره است و باید تلاش شود پس از آزادی زندانیان نیز در حوزه اشتغال و حرفه آموزی آنها اقدامات لازم انجام شود.

در این آئین زمینه آزادی ۲۰ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) فراهم شد که در این رابطه  ۱۴ میلیارد تومان جلب رضایت شکات انجام شده است و تعدادی از مددجویان نیز توان پرداخت بخشی از بدهی خود به مبلغ  ۴۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را داشته اند.

همچنین  ۳۸۵ میلیون تومان تسهیلات نیز برای تعدادی از این مددجویان درنظر گرفته شده است و ۵۸۱ میلیون و ۸۰۰ میلیون تومان نیز  از سوی ستاد دیه استان پرداخت شده است.
۳۰۰ میلیون تومان از سوی مداحان و ذاکران استان کرمان به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی اختصاص یافته است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان ستاد دیه کشور سازمان بسیج مداحان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان ستاد دیه کشور سازمان بسیج مداحان اخبار کنکور زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان