Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جماعت منطقه وایكاتو به منظور آموزش به نیوزیلندی ها در مورد اسلام و مردم مسلمان با گروهی از طرفداران خود از شهرهای مختلف بازدید می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « stuff»، رحمت و شفقت از اصول اساسی قرآن است و کسانی که با آن زندگی می کنند در خیابان های شهرهای «وایکاتو» مورد امتحان قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صباح الظفر ،امام جماعت منطقه وایكاتو است و به منظور آموزش به نیوزیلندی  ها در مورد اسلام و مردم مسلمان با گروهی از طرفداران خود از شهرهای مختلف  بازدید می کند.

 

وقتی در شهرهای مختلف توقف می کنیم می خواهیم یک چیز را بگوییم و آن اینکه اسلام دین مهربانی و شفقت است.

 

الظفر و حامیانش با تابلوهایی که روی آنها نوشته شده است «با همسایه مسلمانت دیدار کن» و «از هر مسلمان یک سوال بپرس» سعی دارند افراد را با دین اسلام و مسلمانان آشنا کنند .

 

وی در این باره می گوید: بسیاری از افراد نسبت به مسلمانان دچار سوء تفاهم هستند و ما باید نه فقط با کلمات بلکه با عملکرد خود دید آنها را نسبت به مسلمانان تغییر دهیم.

 

امام الظفر همچنین در یک اقدام ملی مشابه پس از آن شرکت کرد که مطالعه دانشگاه اوتاگو نشان داد افرادی که اخبار را دنبال می کنند بیشتر احساسات ضد مسلمان دارند.

 

این ابتکار هم شامل دعوت مردم به «ملاقات با یک مسلمان» در یک کافه محلی برای گفتگو در مورد اسلام و پرسیدن سوالات بود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیوزیلند مسلمانان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد عسگری مدیر کل و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در حاشیه اینوتکس 2024 گفت: سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس با هدف هم‌افزایی همه اجزا اکوسیستم فناوری با شعار  همه اجزای زیست بوم نوآوری زیر یک سقف هستند در حال برگزاری است.

وی افزود: جشنواره پیشگامان در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و همچنین رونمایی از تعدادی محصول با فناوری بالا باحضور مقامات عالی رتبه کشوری ازجمله وزراء، معاونین رئیس جمهور، صاحب‌نظران صنایع و مشتریان محصولات را در برخواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس و طبق روند‌های پیش‌بینی شده برای ارزیابی محصولات، طی این فراخوان از شرکت‌های متقاضی که دستاورد‌های جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌اند، دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاورد‌های فناورانه کشور مشارکت کنند.

وی افزود: فراخوان این بخش از اسفند سال گذشته منتشر شده و از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول، ۲۵ محصول بر اساس شاخص‌های متعدد مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شده اند تا به عنوان طرح‌های برتر معرفی شوند.

عسگری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره اینوتکس کم کردن فاصله محصول با بازار است، افزود: یکی از راهکار‌ها حضور شرکت‌ها در نمایشگاه مختلف و نمایشگاه دستاورد‌های آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • معرفی روشی برای شناخت بیشتر آفت‌کش‌ها
  • چرا حج امسال حج برائت است؟
  • معرفی پرکاربردترین انواع پمپ هیدرولیک در صنایع
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر