Web Analytics Made Easy - Statcounter

عین‌الله حاتمی گفت: ۲۵۰ نخبه بسیجی در قالب هفت کارگروه به شناسایی مشکلات استان پرداخته است که ماحصل این شناسایی ها ارائه ۷۰ راهکار برای رفع مشکلات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصراترک، عین‌الله حاتمی، مدیر ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه جوادالائمه خراسان شمالی صبح امروز در مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۴۲ سال از انقلاب را پشت سر گذاشته ایم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی از جمله استقلال، مردم سالاری دینی، نقش آفرینی زنان، حوزه پزشکی و سلامت، دفاعی و نظامی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. داشته است.

وی با بیان اینکه قطعا مشکلاتی در جامعه وجود دارد که نسبت به آن آگاهی داریم، ادامه داد: مجمع بسیجیان با نگرش استفاده از ظرفیت نخبگان با احصا مشکلات و مسائل کشور اقدام می کند.

حاتمی گفت: جهت حل مشکلات، پیش نیازهایی لازم است که در مورد فرصت ها، تهدیدها و راهبردها شناسایی و جهت گیری مشخص شود که مقام معظم رهبری براساس گام دوم انقلاب جهت گیری را مشخص کرده اند.

وی با اشاره به اینکه با تکیه بر امید، کشور را خواهیم ساخت، ادامه داد: کشور سرشار از ظرفیت های مادی و معنوی است که با شناخت ظرفیت ها قطعا شرایط بهتر خواهد شد.

این مقام مسئول به ظرفیت معدن آلبلاغ اشاره کرد و گفت: طبق صحبت های کارشناسان مربوطه اگر معدن آلبلاغ تبدیل به یک فرصت شود قطعا بیکاری در استان خراسان شمالی رفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جهت حل مشکلات نیاز به حلقه های میانی و مردمی است که مجمع بسیج با تکیه بر این حلقه ها در تمام شهرستان های استان با حضور ۲۵۰ نخبه بسیجی در قالب  هفت کارگروه به شناسایی مشکلات پرداخته است که ماحصل این شناسایی ها ارائه ۷۰ راهکار برای رفع مشکلات است که ۲۵ راهکار برگزیده شده است.

حاتمی یاداور شد: طراحی و ساخت مدل توسعه استان در دستور کار قرار دارد، که براساس ظرفیت ها و نقاط قوت استان خراسان شمالی این مدل توسعه به زودی رونمایی می شود که در قالب یک مدل برنامه ای با همکاری تمام دستگاه ها و سازمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر؛ سردار حسین زارع کمالی ظهر یکشنبه در دیدار با محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران کشور را با تاکید بر اینکه کشور درگیر جنگ مستقیم اقتصادی است مورد اشاره قرار داد و افزود: کارگران سردمداران این جنگ هستند.

وی با اشاره بر آمادگی سپاه و مجموعه بسیج استان در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: استعدادها و نخبه‌های فراوانی در جامعه کارگری استان وجود دارد که این استعداد نیاز به توجه، شناخته شدن و استفاده حداکثری از ظرفیت آن در جهش تولید است. جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است.

زارع کمالی همچنین بسیج کارگری و شکل گیری پایگاه مقاومت بسیج در واحدهای تولیدی را از ظرفیت‌هایی برشمرد که می‌توان در جهت ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی کارگران مورد استفاده قرار داد.

وی توجه به حقوق و مزایای کارگران و رسیدگی به معیشت آنها را از اولویت‌های کارفرمایان برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز باید دغدغه‌هایی که برای یک کارفرما در حوزه تولید به وجود می آیند بکاهند و بیشترین فکر کارفرما استفاده حداکثری از ظرفیت کارخانه جهت تولید و در نتیجه رسیدگی بیشتر به معیشت کارگران باشد.

کد خبر 6091013

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰