Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، یک عروس هندی با خوش شانسی از یک تصادف مرگبار در روز عروسی‌اش جان سالم به در برد. در این حادثه که در چند متری عروس و در اتوبانی در ایالت «اوتار پرادش» رخ داد یکی از مهمانان در صحنه تصادف جان باخت و چند نفر دیگر زخمی شدند.  
در لحظه وقوع حادثه عروس به همراه کاروان عروسی در حال حرکت در اتوبان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است لحظه وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای یکی از تصاویر عروس که نامش «هِما» اعلام شده در حالی که سرش را از سان روف یک خودرو بیرون آورده دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان یک خودرو در اتوبان به یکی از خودرو‌های همراه عروس برخورد کرده و یکی از مهمانان به هوا پرتاب می‌شود. این فرد که هویتش اعلام نشده در محل حادثه جانش را از دست داد و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند هویت قربانی که جانش را از دست داد «پِرامود» و پسرعموی داماد بوده است. افراد زخمی نیز بلافاصله به بیمارستان محلی منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند. راننده‌ای که موجب این حادثه شد از صحنه تصادف فرار کرد. پلیس با انتقال خودروی رها شده تحقیقات برای شناسایی راننده را آغاز کرده است.
گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا انگیزه این تصادف انتقام جویی بوده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ایالت اوتار پرادش هند تصادف وحشتناک عروس خوش شانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تصادف ۲ خودرو پراید در راز و جرگلان باعث فوت و مصدومیت ۷ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید امروز در محور آغمزار به تنگه راز شهرستان رازوجرگلان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

وی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبان گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 747674

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است