Web Analytics Made Easy - Statcounter

غضنفر آرام روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهام دارانی که دارای سوابق مدیریتی و رشته تحصیلی مرتبط هستند می توانند برای عضویت در هیات مدیره سهام عدالت از طریق سامانه ستان نام نویسی کنند.

وی بیان کرد: صلاحیت حرفه ای متقاضیان عضویت در هیات مدیره سهام عدالت از طریق سازمان بورس و اوراق بهادار و صلاحیت اخلاقی آنان نیز از سوی اداره اطلاعات تایید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح توزیع سهام عدالت در سال ۱۳۸۴ در دستور کار قرار گرفت و در مرحله اول مقرر شد که به مددجویان نهادهای حمایتی و رزمندگان فاقد شغل و درآمد دفاع مقدس سهام عدالت تخصیص داده شود ولی در مراحل بعدی اقشار دیگری مانند روستاییان ، فرهنگیان ، کارکنان و بازنشستگان دستگاه های اجرایی و لشکری، خانواده شاهد، جانبازان و ایثارگران، کارگران ساختمانی ، زنان سرپرست خانوار و سایر گروه ها نیز سهام عدالت واگذار شد.

بیش از ۴۹ میلیون سهام عدالت به اقشار مختلف در کشور تخصیص داده شد.

وی افزود : در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز ۵۵۱ هزار و ۵۲۳ نفر سهام عدالت دریافت کرده اند و امسال سهام عدالت مردم به ۲ روش مستقیم و غیر مستقیم آزاد سازی شد.

آرام تصریح کرد: کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند می توانند با مراجعه به کارگزاری های بورسی تا ۶۰ درصد سهام عدالت خود را بفروشند و افرادی که روش غیر مستقیم را برگزیده اند نیز می توانند تحت مدیریت شرکت های سرمایه گذاری استانی از مزایای سهام عدالت خود بهره مند شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از تعداد کل مشمولان سهام عدالت استان تعداد۲۵۳ و ۶۵۹ نفر معادل حدود ۴۶ درصد روش مستقیم و ۲۹۷ و ۸۶۴ نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند.

آرام اظهار داشت: در روش غیر مستقیم سهامداران  مدیریت سهام خود را به شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی واگذار کرده اند و این شرکت ها مدیریت سهام این دسته از سهامداران را برعهده دارند و هر فرد به اندازه دارایی خود در سهام عدالت مالک بخشی از سهام شرکت سرمایه گذاری استانی است.


 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد سامانه سهام عدالت انتخابات سهام عدالت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سامانه سهام عدالت انتخابات سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد سامانه سهام عدالت انتخابات سهام عدالت اخبار کنکور سهام عدالت غیر مستقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد