Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تیم شرکت کنندگان استان قم در مسابقات قرآن جامعه کار و تولید کشور برای چندمین بار توانستند رتبه اول را از آن خود نمایند.
به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم ، مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: تیم شرکت کنندگان استان قم در مسابقات قرآن جامعه کار و تولید کشور برای چندمین بار توانستند رتبه اول را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان جامعه کار و تلاش بصورت مجازی برگزار و در آن برگزیدگان استانی در این مسابقات به رقابت پرداختند.
کاویانی با اشاره به نفرات برگزیده استان قم افزود: استان قم در این دوره از مسابقات که در شش بخش حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، ترتیل، مفاهیم و قرائت برگزار شد و در دو بخش خواهران و برادران از هر رشته 3 نفر برگزیده و تقدیر شدند.
وی تصریح کرد: در گروه برادران محمدعلی مروجی در رشته حفظ ده جزء موفق به کسب رتبه سوم شدند و در گروه خواهران نیز به ترتیب فاطمه پیروی رتبه اول در رشته حفظ ده جزء، سعیده احمدی رتبه اول در رشته حفظ 20 جزء، زینب مقدم رتبه دوم در رشته تحقیق و خانم خدیجه دیاری رتبه سوم در رشته ترتیل بعنوان نفرات اول و برتراین دوره از مسابقات قرآن کشوری برگزیده شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسابقات قرآن جامعه کار رتبه اول استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی